شناسهٔ خبر: 67324892 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شعب اخذ رای در کاشمر خراسان رضوی افزایش یافت

فرماندار کاشمر گفت: ۹۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده که در مقایسه با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

حجت الله شریعتمداری گفت: شعب های اخذ رای که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ در کاشمر بیش از ۸۰۰ رای داشتند را به ۲شعبه تقسیم کردیم تا هم مردم برای رای دادن معطل نشوند و هم شمارش آرا سریعتر و با سهولت بیشتر انجام شود، به همین دلیل شمار شعب رای گیری در این دوره از انتخابات افزایش یافت.

وی گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ عامل اجرایی، نظارتی، خدماتی و انتظامی در برگزاری انتخابات هشتم تیرماه در کاشمر مشارکت دارند و همه تدابیر لازم برای برپایی باشکوه انتخابات اندیشیده شده است.

فرماندار کاشمر با اشاره به تداوم خدمت رسانی به مناطق زلزله زده این شهرستان، اظهار کرد: اکنون ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی در سطح شهرستان فعال شده و تنور انتخابات و فعالیت کارزارهای متنوع انتخاباتی در کاشمر برقرار است.

شریعتمداری به ایجاد ظرفیت ۶ هزار اسکان اضطراری در شهرستان اشاره کرد و گفت: فعالیت ایمن‌سازی های سازه های ناایمن و آواربرداری و تخریب سازه های ناایمن توسط بنیاد مسکن، راهداری، سپاه و بسیج و دیگر نهادهای متولی در حال انجام است.

نظر شما