شناسهٔ خبر: 67324890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تلاشی که برای قطع همکاری با نکونام جواب نداد/ استراماچونی نیامده زهرش را به استقلال ریخت

خبر ورزشی

در شرایطی که ظرف ۷۲ ساعت موضوع آمدن و نیامدن آندره‌ا استراماچونی به موضوع سرمربیگری تیم استقلال تبدیل شد مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از کف استقلال رفت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

افراد نزدیک به باشگاه استقلال در خصوص مذاکرات اولیه با آندرئا استراماچونی عنوان کردند ظاهراً برای برقراری ارتباط و مذاکره اولیه با این مربی که سابقه خوبی در ابتدای نیم فصل لیگ برتر نوزدهم همراه با تیم استقلال داشته مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به عنوان پیش پرداخت به حساب مدیر برنامه این بازیکن واریز شده بود.

پس از انجام مذاکرات اولیه و بررسی شرایط برای استراماچونی وقتی این مربی اعلام کرد حاضر به حضور در ایران و در دست گرفتن دوباره هدایت تیم استقلال یا هر تیم دیگری نیست فردی که این مبلغ به حسابش ریخته شده تا این لحظه پول را به حساب باشگاه استقلال برنگردانده است!

از افراد نزدیک به باشگاه استقلال مطلع شدیم در حال حاضر این مبلغ (۱۰۰ هزار دلار) به نوعی از چنگ استقلالی‌ها خارج شده و امیدوارند تا فردی که این مبلغ را گرفته تا باب مذاکره با استراماچونی را باز کند لااقل روی اصل جوانمردی و معرفت این پول را به حساب استقلال برگرداند. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد یکی از مسئولان این مجموعه در این باره اعلام کرده به نظر می‌رسد باید قید این مبلغ را بزنیم، چون بدون دریافت هیچ رسید یا مدرکی آن را پرداختیم.

نکته مهمتر در این ارتباط این است که به نظر می‌رسد در اوایل هفته گذشته تا پیش از آن که مدیران باشگاه به جمع‌بندی نهایی برای همکاری دوباره با نکونام نرسند قصد همکاری با مربی خارجی را داشتند که پس از جواب رد استراماچونی به استقلال همه چیز به یکباره تغییر کرد.

نظر شما