شناسهٔ خبر: 67324697 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت حمایت از برپایی سکو‌های دائمی فروش لباس عفیفانه در کشور

مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصان حوزه حجاب گفت: نمایشگاه‌ها پوشاک ایرانی اسلامی هدی با وجود نبود سکو‌های دائمی فروش لباس عفیفانه همچنان پابرجاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حمیدرضا امیدی مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصان حوزه حجاب ،در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی به خبرنگار ما افزود: با توجه به کمبود فضای ثابت فروش و کمبود سکو‌های فروش برای محصولات حجاب انجمن فعالان حجاب در نظرگرفت این خلاء را با برگزاری نمایشگاه‌های فصلی هدی به طور موقت پر کند.

وی با انتقاد از مسئولان درباره اختصاص ندادن جایگاهی مشخص برای محصولات حجاب گفت: تاکنون علی رغم وعده‌های داده شده هیچ کاری در این باره انجام نشده است و امیدواریم مسئولان و متولیان این امر درباره سکو‌های دائمی فروش لباس عفیفانه چاره‌ای بیاندیشند.

امیدی افزود: در شرایط کنونی انجمن فعالان حجاب و متخصصان حوزه حجاب با برگزاری چنین نمایشگاه‌های فصلی فاصله بین تولیدکنندگان و خریداران محصولات عفاف و حجاب را کم کنند.

چهارمین نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی هدی تا جمعه هشتم تیر در ضلع جنوبی مصلای تهران سالن شماره ۳ چهلسرا از ساعت ۱۴ تا ۲۳ میزبان عموم مردم است.

<div id="video-display-embed-code_11242519"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266271/11242519?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما