شناسهٔ خبر: 67324584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر کشور:

دولت چهاردهم باید نهضت ملی مسکن را به سرانجام برساند

وزیر کشور گفت: دولت چهاردهم باید نهضت ملی مسکن را به سرانجام رسانده و تحویل مردم دهد.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی در جریان بازدید از بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن در اردبیل، گفت: اقدام خوبی که در دولت سیزدهم آغاز شد، تلاش برای خانه‌دار شدن گروه‌های نیازمند جامعه و اقشار مختلف بود تا نوعی عدالت در تأمین سرپناه برای ایرانیان انجام شود.
وزیر کشور افزود: رییس جمهور شهید تاکید کردند که باید واحد‌های احداثی به سرعت با پرداخت تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان تکمیل و تحویل مردم شود تا بخشی از دغدغه گروه‌های مختلف جامعه از بابت تأمین مسکن رفع شود.
وزیر کشور اقدام مناسب وزارت راه و شهرسازی را به همراه بنیاد مسکن در ساخت و تأمین مسکن مورد نیاز با اولویت گروه‌های محروم و آسیب‌پذیر گفت: بانک‌های عامل موظف هستند تسهیلات این واحد‌ها را در کمترین زمان پرداخت کرده و امکان تکمیل و افتتاح این پروژه را تا پایان امسال و یا سال آینده فراهم کنند.
وحیدی افزود: دولت آینده قطعاً تکمیل این پروژه‌ها را با اولویت پیگیری خواهد کرد و امیدواریم با تلاش و مجاهدت رییس جمهور آینده دغدغه مسکن در کشور برای گروه‌های مختلف برطرف و شاهد تکمیل و افتتاح میلیون‌ها مسکن شروع شده در شهر‌های مختلف باشیم.
او اقدام شایسته استان اردبیل را در تأمین زمین مناسب برای احداث این واحد‌ها گفت: ساخت ۱۶ هزار واحد مسکن در یک شهرک مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی حرکتی ارزنده است و امیدواریم با تلاش و مجاهدت مسئولان این استان هر چه سریعتر این واحد‌ها تکمیل و تحویل داده شود.
وحیدی در ادامه افزود: واحد‌های احداثی باید متناسب با قانون جوانی جمعیت و افزایش بعد خانوار‌ها در نظر گرفته شود که انتظار می‌رود در ساخت واحد‌های ۹۰ و ۱۰۰ متر نیز اهتمام جدی انجام شود.
وزیر کشور به گلایه‌های مطرح شده در زمینه همکاری نکردن برخی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن بیان کرد: سعی بر این است تا به صورت ملی موانع و مشکلات بانک‌ها برطرف شده و باید بانک عامل در این زمینه و پرداخت تسهیلات پیشقدم شود.

نظر شما