شناسهٔ خبر: 67324480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رفع تصرف ۱۴۰۰ مترمربع از اراضی دهلران

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در ادامه تشدید مبارزه با زمین‌خواری در استان ایلام، ۱۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر دهلران رفع تصرف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، فرشاد دوستی امروز _یکشنبه سوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۴۰۰ مترمربع زمین ملی و دولتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی ایلام رفع تصرف شد.

وی افزود: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند باید ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب کنند تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

علی کرمی، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی تصریح کرد: دقت، هوشیاری و تلاش مجموعه فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ایلام به همراه اقدامات پیشگیرانه و شبانه‌روزی به ویژه در ایام تعطیلات، همچنین اجرای طرح‌های تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی استان منجر به ایجاد امنیت پایدار در این حوزه به منظور حفظ بیت‌المال و کاهش جرم زمین خواری شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال مقتدرانه با حمایت خاص قضائی و پشتییانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده است.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان ایلام از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ با این یگان همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما