شناسهٔ خبر: 67324475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دو نماینده مجلس در تذکری مطرح کردند

مسائل بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات باید حل شود

منیرسادات سیدرضا

دو نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرات جداگانه‌ای بر لزوم رفع اختلافات و مسائل بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جریان بررسی گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد میزان تحقق دولت هوشمند و اجرای شبکه ملی اطلاعات کشور گفت: بعد از خصوصی‌سازی همواره اختلافی بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات وجود داشته که باید وزیر ارتباطات نسبت به حل آن اهتمام داشته باشد، چون در حال حاضر مشکلات زیاد است که یکی از آنها مربوط به بازنشستگان مخابرات است.

وی همچنین با اشاره به تکلیف قانون برنامه ششم توسعه برای اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: باید این کار تا سال ۱۴۰۴ انجام شود، ما قرار است تا آن زمان تمامی هفت محور شبکه ملی اطلاعات را کامل کنیم.

مصطفی نخعی نماینده نهبندان نیز در تذکری گفت: بعد از خصوصی شدن مخابرات شاهد برخوردهای سلیقه‌ای و عدم حمایت بوده‌ایم با وجودی که دفاتر پیشخوان دولت زحمات زیادی می‌کشند اما آنها مشکلاتی همچون پرداخت حق بیمه دارند خیلی از فعالیت‌ها باید برونسپاری می‌شد که این اتفاق رخ نداده است.

وی اضافه کرد: مطالبات پرسنل شرکت مخابرات پرداخت حقوق و تبدیل وضعیت آن‌ها باقی‌مانده و لازم است یکبار برای همیشه مساله با شرکت مخابرات بعد از خصوصی‌ شدن حل شود.

انتهای پیام

نظر شما