شناسهٔ خبر: 67324442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

برنامه ریزی بهزیستی شهرستان زرند در جهت پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف

نشست هم اندیشی در جهت تعامل وهمکاری و استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها برای اوقات فراغت بین اداره بهزیستی وادارات آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دراداره بهزیستی شهرستان زرند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان نشست هم اندیشی در جهت تعامل وهمکاری و استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها برای اوقات فراغت بین اداره بهزیستی وادارات آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با هدف همکاری در زمینه استفاده از ظرفیت های آموزشی ادارات وارائه خدمات باکیفیت به زنان سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت سازمان برگزار شد.

رضا محمودی نسب رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند با ارائه توضیحاتی در خصوص شرح وظایف بهزیستی اظهار  داشت :  همه آحاد جامعه در مقابل افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی مسئول هستند و ما تمامی تلاش خود را  در جهت تعامل با دستگاه های دولتی وارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بکار خواهیم بست و از همه مسئولین ادارات و نهاد ها میخواهم که حداکثر همکاری را با بهزیستی در جهت ارائه خدمات به این عزیزان داشته باشند.

وی افزود : یکی از راه های توانمند سازی و خروج از انزوای جامعه افراددارای معلولیت پرکردن اوقات فراغت آنها خصوصا با برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی می باشدو من از همه مدیران استدعا دارم بهزیستی را در این خصوص همراهی نمایند .

 در ادامه روسا ونمایندگان ادارات حاضر در جهت تعامل و همکاری وارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی قول مساعد دادند و مقرر شد تفاهم نامه ای در جهت پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف برنامه در خصوص همکاری باشگاههای ورزشی شهرستان در رابطه با ورزش این افراد ،استفاده ازدوره ها و کلاسهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  و.... منعقد گردد.

برنامه ریزی بهزیستی شهرستان زرند در جهت پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف برنامه ریزی بهزیستی شهرستان زرند در جهت پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف برنامه ریزی بهزیستی شهرستان زرند در جهت پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف

نظر شما