شناسهٔ خبر: 67324355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو مناظره باقی مانده بدون تغییرات برگزار می شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: دو مناظره انتخاباتی باقی مانده بدون تغییرات در محتوا و نحوه اجرا، برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «محسن اسلامی» دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با برنامه تلویزیونی «زمانه» که از شبکه دو سیما پخش می‌شود، گفت: من تا این لحظه چیزی درباره تغییر در نحوه اجرای مناظره‌های باقی مانده نشنیده ام.

وی با بیان اینکه از رئیس سازمان صدا وسیما به عنوان یکی از اعضای کمیسیون هیات اجرایی مرکزی انتخابات دعوت شده گزارشی دراین خصوص به هیات ارائه دهند، تصریح کرد: نکاتی که اعضای هیات چه اعضای حقوقی و چه حقیقی درباره مناظره‌ها دارند، در این نشست مطرح می‌شود و کمک می‌کند تا کار سازنده‌تر پیش برود.

وی با ابراز رضایت از برگزاری مناظره‌ها ادامه داد: هرچه این بستر تاثیرگذار، ترویچ کننده فرهنگی باشد که بتواند مشکلی حل کند، به نظر من مطلوب است و باید آن را دنبال کنیم.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: این مناظرات همه تجربیات خوبی بود تا این لحظه و امیدواریم دو مناظره باقی مانده هم به همان شکل و شیوه برگزار شود و مردم هم راضی باشند.

<div id="video-display-embed-code_11242479"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266262/11242479?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما