شناسهٔ خبر: 67324106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان :

برق ۹ اداره و چند بانک پرمصرف استان چهارمحال و بختیاری قطع شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری گفت : برق ۹ اداره و برخی از بانک‌ها که علی رغم هشدار و اخطاریه های مربوطه، الگوی مصرف تعیین شده در برنامه های ابلاغی را رعایت نکردند، بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی قطع گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : با توجه به افزایش دمای هوا و به تناوب آن افزایش مصرف برق، برنامه‌های متعددی در حوزه مدیریت پیک بار برای بخش‌های مختلف، خانگی، کشاورزی، اداری و ... تدوین، ابلاغ و اطلاع رسانی شد که روز شنبه، برق ۹ اداره و برخی از بانک‌ها که علی رغم هشدار و اخطاریه های مربوطه، الگوی مصرف تعیین شده در برنامه های ابلاغی را رعایت نکردند، بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی قطع گردید.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه وزارت نیرو در خصوص کاهش مصرف برق ادارات تشریح کرد: طبق این مصوبه ادارات و سازمان‌ها و بانک‌ها موظفند در ساعات اداری ۴۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مصرف سال ۱۴۰۰ کاهش دهند و در تایم بعد از ساعات اداری نیز به میزان ۷۰ درصد مصرف ساعت اداری، کاهش مصرف برق داشته باشند.

گفتنی است: در راستای مدیریت پیک مصرف برق کلیه مصارف ادارات به صورت روزانه از ابتدای ساعات کاری مورد پایش قرار می‌گیرند و ادارات و سازمان‌هایی که الگوی مصرف تعیین شده را رعایت نکنند با قطعی برق مواجه خواهند شد.

46

نظر شما