شناسهٔ خبر: 67323889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان:

سازمان خدمات موتوری شهرداری بازوی اجرایی مدیریت بحران شهر اصفهان است

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان یکی از بازوهای اجرایی معاونت خدمات شهری و ستاد مدیریت بحران شهری شهرداری کلان‌شهر اصفهان است.

صاحب‌خبر -

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یکی از بازوهای اجرایی معاونت خدمات شهری و ستاد مدیریت بحران شهری شهرداری این کلان‌شهر است و همواره در تأمین ماشین‌آلات پیشگام بوده و در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پشتیبانی از مدیریت بحران شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی افزود: در همین راستا طی هفته گذشته، با اعلام گزارش دو حریق توسط ستاد مدیریت بحران و اعلام نیاز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ماشین‌آلات سازمان برای پشتیبانی و یاری‌رسانی در اطفای حریق، به محل‌های اعلام شده اعزام شدند.

سازمان خدمات موتوری شهرداری بازوی اجرایی مدیریت بحران شهر اصفهان است

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: حریق‌های گزارش شده طی هفته گذشته، در قسمت انبار علوفه یک واحد دامداری در منطقه فوکا و کارگاه مبل و انبار چوب واقع در خیابان امام خمینی، ابتدای خیابان مینو بود که به محض دریافت گزارش، ماشین‌آلات سازمان شامل ۱۰ دستگاه تانکر آب‌رسان و دو دستگاه لودر به محل‌های اعلام شده اعزام شد و رانندگان سازمان دوشادوش نیروهای سازمان آتش‌نشانی، به انجام وظایف خود پرداختند.

سازمان خدمات موتوری شهرداری بازوی اجرایی مدیریت بحران شهر اصفهان است

اسحاقیان گفت: سازمان خدمات موتوری علاوه بر تأمین ماشین‌آلات نظافت شهری و عمرانی، در حوادث غیرمترقبه و بحران از قبیل دفع آب‌های سطحی و سیلاب، برف‌روبی و یخ‌زدگی معابر، آتش‌سوزی و آواربرداری، یاری‌رسان مدیریت شهری و خدمت‌رسان به شهروندان است.

نظر شما