شناسهٔ خبر: 67323877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قلیچ: عمر فوتبالی بیرانوند رو به پایان است/ باشگاه به دنبال یک گلر بی حاشیه باشد

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از عملکرد گلر ملی پوش این تیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، وحید قلیچ درخصوص جدایی بیرانوند از پرسپولیس اظهار کرد: این رفتارها دیگر تکراری شده است و دیگر باشگاه نباید پیگیر ماندن او باشد. بیرانوند بدون نگاه به عقبه خود برای پرسپولیس در سال‌های اخیر حاشیه درست کرده و این رفتار همیشگی اوست. به نظرم او حریص شده بود و مبالغ فعلی او را راضی نمی‌کرد. توقع بیرانوند در بحث رقم تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس، بالا بود و از طرفی هم مدیریت باشگاه از عهده پرداخت چنین رقم‌هایی بر نمی‌آمد.

وی در ادامه گفت: به نظرم عمر فوتبال بیرانوند رو به پایان است و دیر یا زود پرسپولیس باید به فکر جانشین او باشد و حالا توفیق اجباری رقم خورده است. بیرانوند خودش هم این موضوع را می‌داند و به همین خاطر چنین ارقامی را مطرح کرده و واقعاً اگر باشگاهی چنین مبالغی به او پرداخت می‌کند بهتر است برود.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رفتارهای گلر این تیم افزود: بیرانوند با رفتاری که انجام داد از چشم همه افتاده است، هواداران هم به خوبی در این مساله واکنش نشان دادند چون نام پرسپولیس برای آنها مهم است، نه افراد. عشق به پیراهن باید ملاک اصلی حضور بازیکنان در باشگاه پرسپولیس باشد و بازیکنان این تیم باید عاشق پیراهن پرسپولیس باشند.

قلیچ با انتقاد از عملکرد این گلر ملی پوش گفت: آنچه در جریان بازی‌های پرسپولیس در لیگ بیست و سوم شاهد بودیم این بود که هر توپی از دفاع رد می‌شد، بیرانوند به آن نه نمی‌گفت و دروازه پرسپولیس به راحتی باز می‌شد، به نظرم بیرانوند در خیلی از گل‌ها مقصر اصلی بود.

قلیچ با بیان اینکه هر گُلری جایگزین بیرانوند شود، هواداران و پیشکسوتان باشگاه از آن حمایت می‌کنند، گفت: مدیریت باشگاه به دنبال گُلر خوب و بی‌حاشیه باشند، جایگزین برای بیرانوند زیاد است، هر دروازه‌بانی آرزو دارد در سنگر پرسپولیس قرار بگیرد. خیلی از گُلرهای مدعی، دنبال حضور در ترکیب پرسپولیس هستند، زیرا پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن پیراهن پرسپولیس لیاقت می‌خواهد.

انتهای پیام/

نظر شما