شناسهٔ خبر: 67323815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان فارسان با چالش های جدی روبرواست

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت :تسهیلات اشتغال زایی و اعطای مجوزات مشاغل خانگی و دامداری و گلخانه ها در شهرستان فارسان با چالش های جدی مواجه می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال و بختیاری ، سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بیست و دومین اجلاس شورای اسلامی استان خاطر نشان کرد: مشکلات شهرک های صنعتی شهرستان فارسان بدلیل محدودیت در پرداخت تسهیلات می باشد.

وی با اشاره به اینکه مرکز شهرستان فارسان شهرک صنعتی ندارد، افزود: تسهیلات اشتغال زایی و اعطای مجوزات مشاغل خانگی و دامداری و گلخانه ها در شهرستان فارسان با چالش های جدی مواجه می باشد.

هاشمی تاکید کرد: زیاد بودن حریم و محدوده معادن شهرستان مشکلاتی را برای سایت های زباله در پردنجان و چلیچه بوجود آورده و و نبود انشعاب گاز در معادن مشکل ساز شده است.

وی گفت: اختصاص کلیه بودجه معادن شهرستان به مجتمع بیدکل ونادیده گرفتن دیگر معادن منجر به اعتراض مردم شده.

هاشمی تاکید کرد: نبود جاده دسترسی مناسب معادن و رسیدگی به اختلاف بین اعضای اصناف شهرستان که منجر به اسیب عملکرد اتاق اصناف گردیده ، مورد تقاضا می باشد.

وی افزود:شهرک صنعتی باباحیدر علی رغم دیده شدن سرمایه گذار مجوزات صادر نشده انتظار می رود ظرف مهلت یک ماه رفع مشکلات این حوزه در دستور کار قرار گیرد .

46

نظر شما