شناسهٔ خبر: 67323706 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نماینده مردم خمین: هرگونه اظهارنظر وزیر ارتباطات باید با حضور میدانی همراه شود

نماینده مردم خمین در مجلس، گفت: قطعا ما در ارتباطات و وضعیت اینترنت نسبت به گذشته پیشرفت کردیم که قابل تقدیر و تشکر است، اما نسبت به آینده ناقص هستیم. هرگونه اظهارنظر وزیر ارتباطات باید با حضور میدانی همراه شود نه اینکه در قالب یک کلیپ ۵ دقیقه‌ای در مجلس گزارش داده شود

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان -  محمد بیات نماینده مردم خمین در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص میزان تحقق دولت هوشمند و اجرای شبکه ملی اطلاعات کشور در اجرای بند (۸) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: قطعا ما در ارتباطات و وضعیت اینترنت نسبت به گذشته پیشرفت کردیم که قابل تقدیر و تشکر است، اما نسبت به آینده ناقص هستیم. هرگونه اظهارنظر وزیر ارتباطات باید با حضور میدانی همراه شود نه اینکه در قالب یک کلیپ ۵ دقیقه‌ای در مجلس گزارش داده شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: همانطور که رئیس جمهور شهید دائما حضور میدانی داشتند لطفا شما هم از اتاق شیشه‌ای بیرون بیایید و حضوری بین مردم حوزه‌های انتخابیه بروید و ببینید وضعیت اینترنت و آنتن‌دهی چگونه است؟

بیات با اشاره به اینکه در برخی روستا‌ها در حوزه انتخابیه شهر خمین سرعت اینترنت بسیار کم است و تلفن همراه هم آنتن‌دهی خوبی ندارد، اضافه کرد: مسائلی که وزیر ارتباطات در صحن اضافه کرد شاید در حرف درست باشد، اما در همین ایام کرونا در یک روستا در حوزه انتخابیه بنده دانش‌آموزان برای اینکه بتوانند به شبکه شاد وصل شوند ناچار بودند به بالای تپه یا یک بلندی بروند تا بتوانند به اینترنت وصل شوند.

وی در پایان گفت: باید جهت توسعه زیرساخت‌های اینترنت تدابیر خاصی اندیشیده شود تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.


انتهای پیام/

نظر شما