شناسهٔ خبر: 67323625 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایهود باراک: تنها راه بازگرداندن اسیران از غزه، توقف جنگ است

تهران- ایرنا- در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سران کابینه او بر تداوم جنگ علیه نوار غزه برای بازگرداندن اسیران صهیونیست اصرار دارند؛ «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق این رژیم تنها راه بازگرداندن آنها را توقف جنگ و تبادل اسیران با مقاومت فلسطین دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت: تنها راه بازگردانیدن اسیران، توقف جنگ است.

وی در ادامه به شدت از رویکرد و سیاست های نتانیاهو انتقاد کرد و افزود: نتانیاهو نخست وزیری شکست خورده است. او ویرانی استراتژیک به بار می آورد و با هر راهی باید او را تغییر داد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر به نقل از مقام عالی رتبه این رژیم گزارش داده بود که مذاکرات مبادله اسیران با مقاومت فلسطین به بن بست رسیده است.

روز گذشته «تامیر باردو» رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» به کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو راهبردی ندارد و اصولا چشم اندازی در هیچ موضوعی ندارد و اسرائیل را به سمت هرج و مرج سوق می دهد.

وی گفت: نتانیاهو نه گوش شنوایی دارد و نه می‌بیند و فقط به خودش فکر می‌کند. او توجهی به اسرائیل ندارد و همه ما را به سمت فاجعه پیش می برد.

در همین پیوند، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی با اشاره به تداوم اختلاف میان سران نظامی و سیاسی این رژیم، نوشت: ارتش اسرائیل زمینه را با همه ابزارها برای توافق (مبادله اسیران) و آتش بس آماده می‌کند اما در مقابل، مقامات سیاسی در اسرائیل به ملاحظات ارتش و توصیه های آن توجهی ندارند.

نظر شما