شناسهٔ خبر: 67323345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ترمیناتور والیبال ایران در لوبه

پدیده والیبال ایران از پیوستن به لوبه برای فصل آتی لیگ ایتالیا ابراز خوشحالی و تاکید کرد به دنبال ادامه پیشرفتش در ایتالیاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ایران او را «ترمیناتور» صدا می‌کنند اما او سایبورگ نیست و در زمان سفر نمی‌کند بلکه رویای درخشش در لیگ ایتالیا با پیراهن قرمز و سفید را در سر می‌پروراند. باشگاه آ اس والی لوبه از انتقال قطعی پوریا حسین‌خانزاده، بازیکن ایرانی، به این تیم خبر داد و این شروع ماجراجویی پدیده والیبال ایران در اروپا خواهد بود.

حسین‌خانزاده متولد ۱۰ تیر ۱۳۸۳ در بابل و قدش ۲۰۲ سانتی‌متر است. پوریا با وجود سن کم‌ مدتی است که می‌درخشد، به طوری که دستاوردهایش بسیار چشمگیر و قابل احترام بوده است. او در سطح باشگاهی موفق شد با دو باشگاه مختلف در ایران به دو عنوان قهرمانی دست یابد. بازیکن جدید لوبه همچنین در تیم ملی بزرگسالان مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ را کسب کرد. طلا در مسابقات جهانی زیر ۲۱ سال (سال ۲۰۲۳)، طلا در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در سال ۲۰۲۲ و برنز در مسابقات جهانی زیر ۱۹ سال در سال ۲۰۲۱ دیگر دستاوردهای این والیبالیست جوان ایرانی است.

پوریا حسین‌خانزاده با اشاره به انتقالش به لوبه گفت:‌ بسیار خوشحالم که پیراهن لوبه، یکی از مشهورترین تیم‌های جهان را بر تن می‌کنم. بیش از این نمی‌توانم منتظر بمانم تا فصل آینده جلوی هواداران سفید و قرمز در ایتالیا بجنگم. وقتی پا به زمین می‌گذارم تمام تلاشم را می‌کنم و با تمام توانم در خدمت لوبه خواهم بود. قدرت من در ایران باعث شد لقب "ترمیناتور" را به من بدهند. ایتالیا میدان آزمایشی مهمی برای من خواهد بود و خیلی از بازیکنان جوان در سال‌های اخیر راهی این تیم شدند و توانستند با درخشش در لوبه پیشرفت‌شان را ادامه دهند. من با این امید می‌آیم که در کنار همه بازیکنان لوبه سال فوق‌العاده‌ای داشته باشم.

بپه کورمیو، مدیر باشگاه لوبه، نیز درباره حضور خانزاده در این تیم برای فصل جدید گفت: از این انتقال بسیار راضی‌ام چون درباره پسری صحبت می‌کنیم که همین چند ماه پیش کاملا ناشناس بود و خیلی تصادفی هنگام پیگیری سایر بازیکنان متوجه درخشش این بازیکن شدیم و تصمیم گرفتیم او را به خدمت بگیریم. پوریا در چند وقت اخیر در لیگ ایران بسیار خوب ظاهر شد. او در لیگ ملت‌ها در دو بازی اخیرش مقابل حریفان قدری مانند آمریکا امتیازات زیادی به دست آورد. این به این معنی است که پوریا در حال پیشرفت است و یک سرمایه مهم در خط حمله ما خواهد بود.

اولین اهداف حسین‌خانزاده بهبود زبان انگلیسی و یادگیری اولیه زبان ایتالیایی است چون پوریا متقاعد شده است که می‌تواند مهارت‌های والیبالی‌اش را بهبود بخشد و حتی در لیگ دشواری مانند لیگ ایتالیا بدرخشد.

انتهای پیام

نظر شما