شناسهٔ خبر: 67323322 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ضرورت تولید محتوی مناسب و آثار فاخر در جشنواره امامت و مهدویت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: با تولید محتوی مناسب در سطوح ملی در انعکاس جشنواره امامت و مهدویت پیشرو باشیم. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: با تولید محتوی مناسب در سطوح ملی در انعکاس جشنواره امامت و مهدویت پیشرو باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره امامت و مهدویت با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان و جمعی از اساتید و مسئولین فرهنگی در دفتر ریاست دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
دکتر مجتبی ملکی چوبری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تبریک فرارسیدن دهه امامت و مهدویت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: جشنواره امامت و مهدویت در سال گذشته در سطح کشور خوش درخشید و جز ۷ استان برتر کشور شناخته شد. استان گیلان با توجه به شرایط استراتژیک این استان و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای دارد که مورد توجه ریاست عالی دانشگاه هم بوده است.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سیستم آموزشی کشور از محدود مراکزی است که در بحث امامت و مهدویت کار‌های درخشانی را انجام داده است و توانسته است جامعه هدف خود را از ۳۰هزار نفر ارتقا دهدو انتظار است تا جامعه هدف خود را در دوره جدید جشنواره به ۱۵۰ هزار نفر رسانده شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان استفاده از ظرفیت مدارس سما را خواستار شد و بیان داشت: ما باید در کنار دیگر مراکز دانشگاهی خود، از ظرفیت هاو پتانسیل‌های حوزه سما نیز بهره‌مند شویم و با تولید محتوی مناسب در سطوح ملی و اثری فاخر منحصر بفرد، در انعکاس اجرای جشنواره امامت و مهدویت در استان گیلان، پیش رو باشیم.
در ادامه حجت الاسلام قاسم قاسمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، بیان داشت:چهارمین جشنواره امامت و مهدویت با دستور کار کتاب سال مهدوی و داشتن ماموریت‌های زیادی در این خصوص از شاخصه‌های استان گیلان است و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری همه جانبه اساتید و کارکنان و همکاران جشنواره مانند سنوات گذشته، این جشنواره در گیلان دوباره بدرخشد و با بازخورد‌های مناسب از خروجی این جشنواره، در اعتلا و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مهدوی در سطح کشور کوشاباشیم.
در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در هرچه بهتر برگزاری این جشنواره در استان، پرداختند.
انتهای پیام/

نظر شما