شناسهٔ خبر: 67323103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر با ۱۱۰ موکب در قائم شهر

جشن سالروز عید سعید غدیر خم در قائم شهر با برپایی ۱۱۰ موکب با شکوه خاصی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، همزمان با دهه امامت و ولایت جشن بزرگ غدیر با مشارکت و حضور عاشقانه آحاد مردم و محبان امیر مومنان حضرت علی (ع) باشکوه فراوان در قائم شهر برگزار شد.

شهردار قائم شهر گفت: آئین جشن مهمانی پدرانه، جشن سالروز عید سعید غدیر خم امسال برای دومین سال پیاپی به همت شهرداری و سپاه ناحیه این شهرستان و با همکاری پایگاه‌های بسیج و مراکز فرهنگی و هئیت‌های مذهبی با برپایی ۱۱۰ موکب با شکوه خاصی برگزار شد.

کاظم علیپور، برنامه‌های فرهنگی و هنری، ایستگاه‌های نقاشی کودکان، نمایش ورزش‌های رزمی، ایستگاه‌های پذیرایی و ویزیت و معاینات رایگان را از جمله بخش‌های متنوع جشن بزرگ غدیر یا مهمانی پدرانه در قائم شهر عنوان کرد که در فضایی شاد و مفرح برگزار شد.

شهردار قائم شهر، ایجاد نشاط و شادابی برای شهروندان را یکی از برنامه‌های محوری شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر عنوان کرد که در طول سال در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهر برگزار می‌شود.

علیپور، همراهی و اقبال عمومی مردم در ویژه برنامه‌های اجرایی شهرداری قائم شهر را باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر همکاران ما در ارائه خدمات رسانی بیشتر به شهروندان دانست و افزود: به همین خاطر و با حمایت‌های اعضای شورای شهر و هماهنگی فرمانداری شهرستان و همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها و هیئت‌ها و پایگاه‌های بسیج، شهرداری قائم شهر جشن بزرگ مهمانی پدرانه را امسال برای دومین سال بمناسبت عید سعید غدیرخم در قائم شهر برگزار کرده است.

شهردار قائم شهر اظهار امیدواری کرد با تداوم این حضور‌ها و همراهی خوب مردم فهیم قائم شهر در حوزه‌های مختلف شهری، تلاش خواهیم کرد با ارائه خدمات بهتر و بیشتر همواره شادی و نشاط و رضایتمندی را برای شهروندان قائم شهر فراهم و هدیه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر هم با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر به همه مسلمانان و شیعیان جهان، برگزاری جشن غدیر و مهمانی پدرانه در قائم شهر را حاصل تلاش‌های هیئت‌ها و پایگاه مقاومت بسیج و دستگاه‌های فرهنگی و خدماتی و اجرایی شهرستان وبویژه شهرداری قائم شهر نام برد که برای دومین سال پیاپی در این شهر برگزار شده است.

قزلباش افزود: جشن مهمانی پدرانه عید سعید غدیر با هم افزایی و وحدت عمل سایر دست اندرکاران و با استقبال عمومی مردم با شکوه فراوان در قائم شهر برگزار شد.

<div id="video-display-embed-code_11242817"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266209/11242817?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما