شناسهٔ خبر: 67323012 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نصف جهان رنگ و بوی علوی به خود می‌گیرد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۷۵۰ عنوان برنامه در دهه ولایت با شعار «تا ابد بر این عهدیم؛ به عشق علی(ع)، به یاد شهید خدمت» در سطح شهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و ادارات فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق ۱۵گانه شهرداری اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار کرد: یکی از دهه‌های شادی و سرور شیعیان دهه ولایت فاصله بین عید قربان عید نور و بندگی و عید غدیر عید امامت و ولایت است که از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است.

وی افزود: با توجه به رویه مدیریت شهری در راستای توجه ویژه به حوزه فرهنگی و مذهبی شهر، ویژه برنامه‌های متعددی در این دهه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و ۷۰۰ عنوان برنامه و جشن هم توسط مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و با مشارکت کانون‌ها و مراکز فرهنگی سطح شهر همزمان با عید قربان از ۲۸ خرداد آغاز شده و تا عید غدیر سه شنبه ۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

حیدری تصریح کرد: از برنامه‌های شاخص در این دهه می‌توان به مهمانی بزرگ غدیر در باغ غدیر، دورهمی علوی و همایش پیاده‌روی خانوادگی غدیر اشاره کرد.

وی یادآور شد: ویژه برنامه مهمانی بزرگ غدیر در باغ غدیر با حضور اساتید، مداحان و شاعران اهل بیت همراه با مولودی خوانی، سخنرانی، شعرخوانی، اجرای موسیقی زنده، اجرای تئاتر خیابانی، غرفه‌های فرهنگی و مشاوره، ایستگاه‌های بازی و… ویژه خانواده‌ها از عید قربان تا عید غدیر به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

نصف جهان رنگ و بوی علوی به خود می‌گیرد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرداری اصفهان با اشاره به دورهمی علوی از قربان تا غدیر در گلستان شهدای اصفهان گفت: این برنامه همراه با برنامه‌های فرهنگی و و اطعام هر شب از ساعت ۱۹ پذیرای خانواده‌ها است.

حیدری ادامه داد: جشن‌های شهری دهه ولایت در مناطق پانزده‌گانه نیز با شعار «تا ابد بر این عهدیم» در حسینه‌ها، مدارس، بوستان‌ها و پارک‌ها و میادین اصلی شهر به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق پانزده‌گانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند برای اطلاع از سایر برنامه‌های ویژه دهه ولایت و برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی، به پیام‌رسان ایتا از طریق لینک https://eitaa.com/isffarhang
و یا به وب سایت https://bevaghteisfahan.com مراجعه کنند.

نصف جهان رنگ و بوی علوی به خود می‌گیرد

نظر شما