شناسهٔ خبر: 67322855 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

۳۲جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان کشف و شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

 سردار رضا زارعی گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی و کنترل مسیر‌های استان به سه دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند.

او گفت:ماموران در بازرسی از کامیون‌ها پی بردند ۳۲ هزار لیترفرآورده نفتی از نوع گازوئیل به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده و در این خصوص از طرف راننده‌ها هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت:در این رابطه کامیون‌ها متوقف، ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق بدون مدارک قانونی و مجوز‌های لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و سه نفر دستگیر شدند که پرونده آنها در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل در همدان

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل با یک شیوه و شگرد که سارقان با اطمینان از حاضر نبودن صاحبخانه اقدام به تخریب درب واحد‌های آپارتمانی و سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء کم حجم می‌کردند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت

سرهنگ علی اسدبیگی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند.

او گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند که در تحقیقات وی به هفت فقره سرقت اثاثیه منزل به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه دستگیری ۲ متهم دیگر در دستور کار است از شهروندان خواست: از وسایل بازدارنده مانند دوربین و دزدگیر برای حفاظت از منزل خود استفاده کنند.

منبع ایرنا

نظر شما