شناسهٔ خبر: 67322795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۲ حادثه رانندگی در جاده‌های کرمانشاه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: وقوع ۲ حادثه تصادف در استان، باعث مرگ دو نفر و مصدوم شدن ۹ نفر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی صبح امروز _یکشنبه سوم تیر_ در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه رانندگی شب گذشته در محور حمیل به پل‌دختر، اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۸ دقیقه شب گذشته در محور حمیل به پل‌دختر روستای شاهبداغ، دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و خاور با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه حمیل جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسلام‌آباد غرب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این حادثه که یک فوتی و چهار مصدوم داشت پس از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی برای مصدومان، دو مصدوم توسط آمبولانس جمعیت هلال‌احمر و دو مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیک‌ترین مرکز درمانی (بیمارستان امام خمینی (ره)) منتقل شدند.

محمدی تصریح کرد: در حادثه دیگر ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز گذشته، در محور قصرشیرین به سرپل ذهاب روستای سیدایاز دو دستگاه خودروی پراید و کوییک با هم تصادف کردند که تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه یک فوتی و پنج زخمی برجای گذاشت، اضافه کرد: پس از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی برای مصدومان، دو مصدوم توسط آمبولانس جمعیت هلال‌احمر و سه مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) قصرشیرین منتقل شدند.

نظر شما