شناسهٔ خبر: 67322746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول ستاد بانوان محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی:

زنان نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات دارند

المیرا عسگری زاده

مسئول ستاد بانوان محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی گفت: با توجه به جایگاه بانوان در جامعه و خانواده، زنان نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات دارند.

صاحب‌خبر -

معصومه جعفریان با بیان اینکه برای مشارکت حداکثری بانوان برنامه‌های ویژه‌ای در ستاد محمدباقر قالیباف اجرایی شده است، افزود: در این میان نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های دختران رای اولی داریم.

مسئول ستاد بانوان محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری تریبون‌های آزاد ویژه دانشجویان خواهر، برگزاری تریبون آزاد در پارک‌ها، نشست‌های تبلیغاتی در روستاهای استان از جمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه دوشنبه هفته جاری مناظره دانشجویی برای خواهران دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود، گفت: در روزهای باقی مانده شاهد برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی، تبلیغات چهره به چهره و جشن بزرگ غدیر خواهیم بود.

جعفریان خاطرنشان کرد: جشن بزرگ غدیر ویژه بانوان، روز سه‌شنبه در ستاد آقای قالیباف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد قالیباف در آذربایجان‌غربی، وی، برگزاری نشست‌های تبلیغاتی به همت تمام کمیته‌های ستاد را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و گرم کردن تنور انتخابات وظیفه تمام اقشار جامعه است و ستاد محمدباقر قالیباف علاوه بر تبلیغات و بیان توانمندی و کارنامه این کاندیدا، در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات، گام بر می‌دارد.

انتهای پیام

نظر شما