شناسهٔ خبر: 67322728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گزینه‌های جانشینی و احتمال تغییر تصمیم پرسپولیس

پشیمانی بیرانوند؟جایی در پرسپولیس ندارد!

ماجرای پشیمان شدن بیرانوند از کرده‌اش هنوز تأیید نشده اما حتی اگر تأیید شود نیز شاید جایی در پرسپولیس نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از فسخ قرارداد بیرانوند، با توجه به مصاحبه مدیران باشگاه و سپس شکایت باشگاه پرسپولیس این موضوع مسجل شد که بعید است اتفاقی مثل سال گذشته رخ دهد و بیرو با قراردادی جدید به پرسپولیس برگردد همان‌گونه که خودش هم در وویس منتشر شده تأکید می‌کند راهی برای بازگشت ندارد.
با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس و تأکید بر اینکه فسخ قرارداد بیرانوند وجاهت قانونی نداشته اگر این مسأله از سوی کمیته تعیین وضعیت تأیید شود و بیرو این پرونده را ببازد ماجرا برای این دروازه‌بان ملی پیچیده خواهد شد.
در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس باید برای بیرانوند تصمیم بگیرد که با توجه به مشکلات بین باشگاه و بیرو احتمالاً با توجه به قرارداد فی‌مابین این دروازه‌بان ملی‌پوش با قرارداد قرضی راهی تیم دیگری خواهد شد. البته بعید است این باشگاه داخلی باشد چرا که پرسپولیس نمی‌خواهد رقیب داخلی را با این دروازه‌بان ملی قدرتمند کند و اگر واقعاً بیرو پیشنهادی از خارج داشته باشد – کما اینکه شنیده شده از هلند و روسیه پیشنهاد دارد – به خارج از فوتبال ایران خواهد فرستاد.
از سوی دیگر اگر بیرانوند در این منازعه حقوقی برنده شود و فسخ قراردادش را قانونی بدانند باز هم این دروازه‌بان از پرسپولیس جدا خواهد شد و با توجه به اینکه بعید است استقلال با توجه به اتفاقات سال گذشته اقدام به جذبش کند شاید به یکی از دو تیم متمول دیگر لیگ برتر بپیوندد که اوضاع برایش چندان راحت نخواهد بود.
بیرانوند فوتبالیستی بشدت احساسی است و اگر همین الان از کرده خود پشیمان نشده باشد در صورت پیوستن به یکی از آن دو تیم حتماً پشیمان خواهد شد چرا که در مواجهه با هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و بخصوص بازی رودررو شرایط عجیبی را باید تحمل کند که با توجه به روحیات او بعید است زیر بار آن فشار طاقت بیاورد.
حالا و در شرایطی که کمیته تعیین وضعیت باید درباره پرونده بیرانوند و فسخ قرارداد او نظر بدهد با وجود تمام انتقادها و حملاتی که به این دروازه‌بان شده شاید باز هم برای باشگاه پرسپولیس حفظ این دروازه‌بان بهترین گزینه موجود باشد بخصوص اینکه بعد از مطرح شدن ماجرای جدایی بیرو گزینه‌هایی برای جانشینی او مطرح شدند که اصلاً در حد پرسپولیس و حضور در لیگ نخبگان آسیا نیستند.
در نقطه مقابل ظاهراً بیرانوند برای بازگشت واسطه‌هایی جلو انداخته که هنور نتیجه‌ای نداده اما در لابلای صحبت‌های اخیر بادامکی – با وجود تأکید روی مصوبه هیأت مدیره برای جذب دروازه‌بان - شاید بتوان روزنه‌هایی مبنی بر بازگشت احتمالی این دروازه‌بان به پرسپولیس را پیدا کرد.
منتهی اگر قرار باشد باشگاه پرسپولیس این دروازه‌بان پرحاشیه را بازگرداند این بار هم باید با او بشدت برخورد انضباطی کند هم در قراردادش شرایطی را ایجاد نکند که منجر به سوء‌استفاده بیرو یا هر بازیکن دیگری در موارد مشابه شود.

257 251

نظر شما