شناسهٔ خبر: 67322442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اکبری: نبود گروزر تاثیر منفی گذاشت/ پاسور اصلی‌مان را از ست دوم در اختیار نداشتیم

معصومه عبدالجوادی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آلمان قطرپاسور اصلی‌اش را در زمین نداشت و ما می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم اما حضور نداشتن گروزر روی بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ برابر آلمان به میدان رفت و سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد تا با دو پیروزی به کارش در لیگ ملت‌ها پایان دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار اظهار کرد: امروز مسابقه را واگذار کردیم؛ در حالی که می‌شد شرایط دیگری رقم بخورد. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم با توجه به اینکه آلمان قطرپاسور اصلی‌اش را در زمین نداشت می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم اما عدم حضور این بازیکن روی بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشت، چون بازیکنان خود را برای گئورگی گروزر آماده کرده بودند اما این بازیکن که به زمین نیامد همه فکر کردند شکست آلمان آسان است. در مجموع ست اول را خوب شروع نکردیم و باختیم.

پیمان اکبری ادامه داد: ست دوم شرایطمان خیلی خوب شد حتی چند امتیاز از حریف پیش افتادیم اما پاسور اصلی‌مان وادی را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ای که برایش پیش آمد از دست دادیم و به‌نژاد پاسور جوانمان را به زمین فرستادیم. به هر حال این بازیکن اولین باری است که در این سطح بازی می‌کند و طبیعی بود که با استرس بیشتری در میدان حاضر شود.

اکبری در پایان گفت: اگر اشتباهات فردی‌مان را کاهش داده و در برخی لحظات عصبی نشده و تمرکزمان را از دست نمی‌دادیم شاید می‌توانستیم در ست دوم برنده باشیم و در ادامه مشخص نبود چه اتفاقی رخ می‌دهد در مجموع به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم این هفته نسبت به هفته های قبل شرایط بهتری داشتند.

انتهای پیام

نظر شما