شناسهٔ خبر: 67322431 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دعوت دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دانشگاه جامع علمی کاربردی با صدور بیانیه‌ای از دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و آحاد مردم شریف ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه جامع علمی کاربردی با صدور بیانیه‌ای از دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و آحاد مردم شریف ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

بیانیه دانشگاه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا (سوره مبارکه نساء آیه ۵۸)
خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید. خداوند، اندرز‌های خوبی به شما می‌دهد، خداوند، شنوا و بیناست.


ما وارثان نسلی هستیم که سال‌ها خون دل خوردند و آرزوی مشارکت در قدرت سیاسی و اداره کشور را داشتند. با تلاش جوانان سرزمینمان و با انقلاب اسلامی که انقلاب نور بود آرزو‌های دست‌نیافتنی تبدیل به واقعیت شد و امروز مردم هستند که اداره کشور را بدست گرفتند و همه ارکان نظام سیاسی را انتخاب می‌کنند و در دنیا مردم سالاری دینی را به معنای حقیقی به منصه ظهور رسانند. جوانان امروز باید با مراجعه به تاریخ، سختی‌ها و مرارت‌هایی که برای رسیدن و دستیابی به آرمان‌های بلند ملت رنج‌دیده را، فراموش نکنند و آن را سرلوحه خودشان بدانند.


انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود. همه باید بدانند که انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است.


در این راستا، خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از دانشجویان، مدرسان، کارکنان و تشکل‌ها برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در محیط دانشگاهی تلاش کرده تا حضور و مشارکت حداکثری مردم را در روز هشتم تیرماه شاهد باشیم.


از خداوند متعال مسألت می‌نمائیم که دل‌های ملت ایران را به سمت انتخاب اصلح هدایت نماید و طول عمر با عزت به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرامت نماید.

نظر شما