شناسهٔ خبر: 67322371 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

وزیر کشور:

عجز در برابر کدخدا در قاموس انقلاب اسلامی نیست

وزیر کشور گفت: انقلاب اسلامی محصول خودباوری و اقتدار است و عجز در برابر کدخدای پوشالی جهان در قاموس ملت ایران نیست.

صاحب‌خبر -

 جوان آنلاین: احمد وحیدی در آئین آغاز بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح نیایش اردبیل اظهار کرد: عده‌ای همچنان بر طبل توخالی ارتباط و مذاکره با شیطان اکبر و غرب می‌کوبند در حالی که راه پیشرفت کشور از این مسیر عبور نمی‌کند.

وی با اشاره به کار شبانه روزی و مجاهدانه رئیس جمهور شهید در ۲ سال و ۹ ماه گذشته خاطرنشان کرد: محصول این دیدگاه استقلال طلبی و حرکت ملت در مسیر توسعه و پیشرفت بوده است.

وزیر کشور بیان کرد: برخی در تبلیغات انتخاباتی چنین حرف می‌زنند که مسائل کشور با وابستگی به غرب و یا مذاکره التماسی حل می‌شود در حالی که دشمن بارها خصومت و کینه توزی خود را به نمایش گذاشته است.

وحیدی افزود: راه و سیره شهید آیت الله رئیسی باید ادامه پیدا کند تا هیچ وقت کسی در این کشور جرأت بازگشت به گذشته و تکرار روش التماسی به غرب را دنبال نکنند چرا که دشمن هیچ وقت دست از عداوت و خصومت برنمی دارد.

وی گفت: تحریم دشمن ظالمانه است و ما جز ستیز و دشمنی از استکبار هیچ انتظاری نداریم بلکه باید ما عاقلانه رفتار کرده و با اقتدار بر خودباوری خود تکیه کنیم.

عضو کابینه سیزدهم تصریح کرد: همین دشمنان در برابر چشم هزاران انسان بهت زده ملت مظلوم فلسطین را به خاک و خون می کشند و تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رسانده اند که این حرکت نمایشگر چهره سفاک آنهاست.

وحیدی اظهار کرد: دشمن در برابر راهبرد اقتدار و عظمت این ملت شکست خورده است و در میانه همین دشمنی‌ها ما به پیروزی بزرگی دست یافتیم و کشور را از درماندگی و وابستگی به غرب نجات دادیم.

وی ادامه داد: ملت ما دیگر ذلت و التماس به غرب را نمی‌پذیرند و راه شکست خورده گذشته تکرار نخواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما با خدامحوری و تکیه بر اعتقادات خود پیروز میدان خواهیم بود و رمز پیشرفت و توسعه کشور خوداتکایی است و در این مسیر هیچ وقت از اهداف و آرمان خود دست نمی کشیم.

وحیدی با دعوت ملت ایران برای حضور باشکوه در انتخابات ۸ تیر گفت: پیروزی اصلی در این انتخابات متعلق به ملت ایران است و قطعاً در تعیین سرنوشت خود به راه شهید آیت الله رئیسی استمرار می‌بخشیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های مهم و عمده کشور بیان کرد: حجم کار عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل در حوزه سدسازی، راه آهن، راه و سایر بخش‌ها به حدی است که به خوبی می‌توان تحول در این استان را در دولت سیزدهم به عینه مشاهده کرد.

نظر شما