شناسهٔ خبر: 67322367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت آستان قدس رضوی از رساله‌های با موضوع «رسانه»

با هدف بهره‌مندی بیشتر از پشتوانه علمی نخبگان در حل مسائل، آستان قدس رضوی از رساله‌های دانشگاهی و حوزوی در عرصه «رسانه» حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -
حمایت آستان قدس رضوی از رساله‌های با موضوع «رسانه»
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رصوی، معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: به منظور بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در حل مسائل و نیاز‌های تخصصی آستان قدس رضوی با موضوع رسانه و ارتباطات و نیز ترغیب دانش‌پژوهان به انجام تحقیقات کاربردی، از پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و رساله‌های مقطع دکتری و حوزوی (سطح ۳ و ۴) حمایت خواهد شد.
 
وحدت عماد افزود: دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند یکی از موضوعات فراخوان علمی این مرکز مانند ذائقه‌شناسی، مخاطب‌شناسی و اثرسنجی تولیدات، آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و خروجی‌های رسانه‌ای، راهکار‌های ارتقای اثربخشی و جریان‌سازی، الگو‌های موفق و خلاقانه تولید محتوا در سایر رسانه‌ها، الزامات تولید محتوا در فضای مجازی و صداوسیما، طراحی شاخص‌های ارزیابی در حوزه‌های عملکردی و نظرات نخبگانی درباره تولیدات و خروجی‌ها را انتخاب کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین محور‌های دیگری با عناوین ش‍یوه‌های نوین درآمدزایی و کسب و کار رسانه‌ای، الگو‌های نوین مدیریت رسانه در ایران و جهان، تدوین سند تحول و الگوی مطلوب سیاست‌گذاری، مقایسه وضعیت رسانه‌های آستان قدس رضوی با سایر مجموعه‌های رسانه‌ای کشور و جهان و روابط عمومی هوشمند و الکترونیک نیز در نظر گرفته شده است.
 
به گفته او، راهبرد‌های توسعه و توانمندسازی کارکنان رسانه، توسعه و ارتقای مشارکت مردمی در فعالیت‌ها، الگوی مطلوب مدیریت روابط عمومی، الگوی مطلوب طراحی پیوست رسانه‌ای، الگوی مطلوب تولید محتوا در مناسبت‌ها و موضوعات اولویت‌دار، الگوی مطلوب مدیریت ارتباط با مخاطبان، کاربرد هوش مصنوعی در تولید محتوا و بازاریابی پیام و ارزیابی تاثیر بر مخاطبان از دیگر موضوعات مورد حمایت است.
 
وحدت عماد یادآور شد: دانشجویان و دانش‌پژوهان توجه داشته باشند که قبل از اقدام برای انتخاب موضوع پایان‌نامه خود باید رزومه علمی و طرح اولیه پیشنهادی‌شان شامل اهداف تحقیق، سئوالات و روش تحقیق را به همراه شماره تماس خود، به نشانی پست الکترونیک info-mediafest@razavi.ir ارسال و پس از اخذ تأیید اولیه از مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، نسبت به پیگیری مراحل بعدی تصویب پژوهش در مجموعه علمی محل تحصیل‌شان اقدام کنند.
 
معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی حداکثر مدت زمان ارائه نسخه نهایی اثر را برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد، یک سال و مقطع دکتری دو سال (از زمان تصویب پروپزال در دانشگاه) عنوان کرد و افزود: افزایش این مدت زمان صرفاً با تأیید ناظر علمی طرح‌های تحقیقاتی ممکن خواهد بود.
 
دانشجویان و پژوهشگران علاقمند، برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند در در ساعات اداری با شماره‌های ۱۴ تا ۳۷۶۸۵۰۱۱-۰۵۱ (داخلی ۱۴۲۴) تماس بگیرند.

نظر شما