شناسهٔ خبر: 67322341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی:

رویداد سراج با محوریت پوشاک اسلامی در ارومیه برگزار خواهد شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: رویداد استارت آپی سراج با محوریت پوشاک ایرانی اسلامی با همکاری دانشگاه الزهرا در ارومیه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

رویداد سراج با محوریت پوشاک اسلامی در ارومیه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  قادری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در حاشیه نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد» گفت: رویداد استارت آپی سراج در حوزه پوشاک با همکاری دانشگاه الزهرا در ارومیه در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه ها در حوزه لباس ایرانی اسلامی موثر بوده ولی به دلیل محدودیت زمانی و مدت دار بودن، کافی نیست. قادری ادامه داد: در حوزه پوشاک ایرانی اسلامی نیازمند دبیرخانه دائمی در استان هستیم و نباید تنها به برگزاری نمایشگاه های فصلی بسنده کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: متاسفانه در حوزه طراحی لباس مشکل داریم که باید تقویت شوند و در ۱۰ موسسه مجوزدار در حوزه عفاف و حجاب با ارشاد همکاری میکنند که باید آسیب شناسی شده و این موسسات را در نمایشگاه ها درگیر کرد.

این مسئول ادامه داد: یکی از مزایای دیگر این نمایشگاه این است که فروشندگان با طراحان ارتباط برقرار می کنند که باید این شرایط را برای موسسات نیز فراهم کرد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با تشکیل دبیرخانه دائمی، نمایشگاه چهره بین‌المللی به خود بگیرد.

نظر شما