شناسهٔ خبر: 67322288 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

عمار ایزدیار؛

کارکنان شهرداری از ۳۵ درصد تخفیف خوش حسابی پرداخت عوارض نوسازی و خودرو برخوردار می شوند 

سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تخفیف خوش حسابی ۳۵ درصدی پرداخت عوارض نوسازی و خودرو کارکنان مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار به سیاست های تشویقی شورای شهر درخصوص رفاهیات کارکنان شهرداری اشاره کرد و اظهارداشت: در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اعضای شورا مصوب کردند که کارکنان اگر تا پایان سال جاری عوارض خودرو و نوسازی را پرداخت کنند از ۳۵ درصد تخفیف خوش حسابی بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این راستا پرداخت ۳۵% کمک هزینه مبلغ عوارض نوسازی، خودرو و معوقات آنها متعلق به کارکنان و وابستگان درجه یک آنان شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان برای یک بار از محل اعتبار رفاهی و نمایش آن در تفریغ بودجه مصوب شد.

ایزدیار درخصوص پرداخت ۳۵% کمک هزینه مبلغ عوارض نوسازی، خودرو و معوقات آنها خاطرنشان کرد: کارکنان یا وابستگان درجه یک کارکنان شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان برای یک بار از محل اعتبار رفاهی و نمایش آن در تفریغ بودجه می توانند ازاین مصوبه استفاده کنند.

نظر شما