شناسهٔ خبر: 67322143 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله

مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوه بصیرت ملت ایران است

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: امروز کشور ما نیازمند رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی نظام است اما باید اجازه دهیم مردم با درک خود انتخاب کنند و وظیفه ما این است که سطح دانش کشور را ارتقاء دهیم تا مردم انتخاب درستی انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله در جلسه شورای اداری شهرستان محلات که در سالن اجتماعات شهید محلاتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، انتخابات را مظهر قدرت ملی کشور خواند و گفت: سال گذشته اتفاقات مهمی مانند طوفان الاقصی رخ داد، گر چه ایران به طور مستقیم در آن دخالت نداشت اما با دلگرمی انقلاب اسلامی و به واسطه صدور انقلاب اسلامی روی داد و دنیا یاد گرفت که در برابر ظالم سر تعظیم وجود نیاورد. 

وی با اشاره به بازتاب گسترده آئین شهادت شهدای خدمت در جهان، افزود: در این حادثه بیش از ۱۰۰ کشور پیام تسلیت صادر کرده و مسئولان بیش از ۷۰ کشور در ایران حضور پیدا کردند؛ همچنین سازمان ملل به منظور ادای احترام به شهدا یک دقیقه سکوت کرده و در ۷ کشور جهان عزای عمومی اعلام شد. 

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: انتخابات کشورمان در نگاه جهانیان تأثیرگذار است و چنانچه انتخابات باشکوه و با حضور مردم انجام شود، میزان تحریم‌ها و توطئه‌های بین‌المللی نسبت به کشور ما کاسته می‌شود در غیر این صورت دشمن به فکر توطئه خواهد افتاد. 

سردار عمومهدی ادامه داد: امروز کشور ما نیازمند رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی نظام است اما باید اجازه دهیم مردم با درک خود انتخاب کنند و وظیفه ما این است که سطح دانش کشور را ارتقاء دهیم تا مردم انتخاب درستی انجام دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما