شناسهٔ خبر: 67321989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعدادی از سادات تحت حمایت کمیته امداد بیرجند تجلیل شدند

در همایش مهدویت در امتداد غدیر از تعدادی از سادات تحت‌ حمایت کمیته امداد بیرجند قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

همایش مهدویت در امتداد غدیر و آیین افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت مجتمع فرهنگی تربیتی شهید آوینی با حضور خطیب‌زاده قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی، سورگی معاون فرهنگی و ضیایی‌فر مشاور امور بانوان کمیته‌ امداد استان و جمع دیگری از مسئولان کمیته‌امداد شهرستان بیرجند برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین ایزدخواه سخنران این همایش ضمن ارائه نکاتی در رابطه با هنر زندگی کردن گفت: درس غدیر برای امروز ما درس وحدت است، برخلاف اینکه تصور می‌شود، طرح مسائل غدیر، ممکن است اختلاف افکن باشد.

او با اشاره به انتخابات پیش‌رو و نیاز به وحدت در جامعه افزود: حضور حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی را تقویت خواهد کرد و رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی روی کارخواهد آمد.

بیشتر بخوانید

 خزاعی عرب رئیس کمیته امداد منطقه ۲ بیرجند گفت: در کنار توجه به تحصیل دانش‌آموزان نباید از اهمیت آموزش کار و کسب مهارت جهت موفقیت دانش آموزان غافل باشیم، زیرا توانمندسازی و آموزش این دانش آموزان در آینده شغلی و زندگی آنان تأثیر زیادی خواهد داشت.

او با تأکید بر نقش اوقات فراغت بر توانمندسازی جامعه هدف به ویژه دانش‌آموزان، تصریح کرد: کودکان سرمایه‌های نظام هستند و همه ما بر سر سفره نظامی قرار گرفتیم که برای این سرمایه‌ها ارزش قائل هستند.

همچنین در کنار تجلیل از تعدادی از سادات مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۲ بیرجند، اجرای گروه سرود، اجرای گروه مرشدی زورخانه مالک اشتر و برپایی ایستگاه نقاشی من غدیری‌ام ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های همایش در امتداد غدیر بود.

نظر شما