شناسهٔ خبر: 67321497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری معاونت فرهنگی دانشجوی و شورای امر به معروف و نهی از منکر نشست بصیرت افزایی با محوریت انتخاب اصلح در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه با حضور دکتر افروز عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا جیرفت ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری معاونت فرهنگی دانشجوی و شورای امر به معروف و نهی از منکر نشست بصیرت افزایی با محوریت انتخاب اصلح در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه شنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر افروز عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با هدف روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات برگزار و در آن دستاوردهای دولت خدمتگزار و همچنین گفتمان انقلاب اسلامی تبیین شد.

دکتر افروز عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: ما باید تلاش کنیم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و آن تفکری که بیشترین شباهت با رفتار آقای رئیسی است را برگزینیم و نگاهی که دولت رئیس جمهور شهید و ارتباط مردمی داشت در دولت بعد تجلی یابد.

وی افزود : در نظام اسلامی نقش مردم در تعیین سرنوشت خود پررنگ دیده شده و در اصل ششم قانون اساسی ایران نیز این مساله ترسیم شده است، از این رو حضور پرشور مردم در انتخابات بر بسیاری از تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی داخلی و منطقه ای می تواند تاثیرگذار باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت :به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با توجه به نقش مهم دانشگاه و دانشجویان در انتخابات به عنوان مرجعیت فکری و سیاسی اجتماعی در نگاه مردم؛ مهمترین وظیفه این مجموعه ایفای نقش هدایت‌گری و روشن‌گری با هدف جلب مشارکت حداکثری است.

دکتر افروز در جمع کارکنان دانشگاه ، فواید مشارکت و تاثیرگذاری دانشگاهیان را در حوادث قبل و بعد از انقلاب تبیین کرد و گفت: شرکت موثر و فعال دانشگاهیان در انتخابات و روشنگری پیرامون انتخاب اصلح تنها راه درست برای حرکت به سمت حل مشکلات است. تجربه هم نشان داده بدخواهان چشم به مشارکت پایبن و تعداد کم آرا دارند و لذا بنابر فرمایشات مقام‌معظم رهبری همه ما وظیفه داریم تبلیغ برای شرکت و کمک به انتخاب اصلح داشته باشیم.و دانشگاهیان با نقش اثرگذار خود در جامعه می توانند فضای سیاسی را تغییر دهند.

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

نظر شما