شناسهٔ خبر: 67321476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسئول ورزش زورخانه‌ای آذربایجان : ورزش زورخانه ای به ورزش اصلی آذربایجان تبدیل شده است

مسئول ورزش زورخانه‌ای آذربایجان، گفت: مسابقات جهانی اصفهان از بهترین مسابقاتی بود که در آن شرکت داشتیم و امیدوارم مسابقات بیشتری با این کیفیت برگزار شود. مسئول ورزش زورخانه‌ای آذربایجان، گفت: مسابقات جهانی اصفهان از بهترین مسابقاتی بود که در آن شرکت داشتیم و امیدوارم مسابقات بیشتری با این کیفیت برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، اورکان قربانف و ورزش زورخانه ای آذربایجان که تیم کشورش را در نخستین دوره مسابقات جهانی زورخانه ای اصفهان همراهی کرده است، اظهارکرد: به وسیله عمویم خانلر قربانف که در این رشته فعال است با ورزش زورخانه‌ای آشنا شده و آموزش دیدم تا به این مرحله رسیدم. در آذربایجان ورزشگاه‌ها و سازمانهای زیادی داریم که علاقمند به یاد گرفتن ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی هستند و من هم از این طریق توانستم خود را ارتقا دهم و یاد بگیرم.

 

وی در خصوص نحوه آمادگی سازی تیم ملی زورخانه‌ای کشورش افزود: ورزشکاران تیم‌ما قبل از این رشته در رشته های دیگری مثل کبدی، بدنسازی، کشتی، سوار کاری، تیراندازی با کمان و بازی‌های فکری و ملی کشور آذربایجان فعال هستند و به نوعی از ورزشکاران بسیار خوب کشورمان هستند. بیشتر از یکسال است که یرلی این مسابقات تمرین می کنیم.

مسئول زورخانه‌ای کشور آذربایجان در خصوص سطح مسابقات جهانی اصفهان گفت: این مسابقات از بهترین مسابقاتی بود که در آن شرکت داشتیم که سطح بسیار بالایی داشت و خوشحالیم که با دعوت آقای باران چشمه رئیس فدراسیون ایران در این مسابقات شرکت کردیم. دوست داریم مسابقات بیشتری در این سطح برگزار شود و بتوانیم تا در آن شرکت کرده و سطح خود را بسنجیم.

قربانف در ارتباط میزبانی اصفهان نیز خاطرنشان کرد: میزبانی اصفهان بسیار خوب بود. مردم اصفهان خیلی خونگرم، بخشنده و دوست داشتنی هستند. در آذربایجان مکان‌های زیادی برای زورخانه‌ داریم و هر هفته تمرین می کنیم، ورزش زورخانه ای به یک ورزش اصلی در آذربایجان شده است.

انتهای پیام

نظر شما