شناسهٔ خبر: 67321277 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره غنایی لیگ برتر راهی عربستان می‌شود!

مدیربرنامه‌های محمد کودوس مدعی است که او از لیگ عربستان پیشنهادی دریافت کرده که رد کردن آن سخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جنیفر مندلیویچ، مدیر برنامه‌های محمد کودوس، ستاره وستهم، تأیید کرد که این بازیکن ملی پوش غنایی پیشنهادی بزرگ از یکی از باشگاه‌های برتر لیگ حرفه‌ای روشن سعودی دریافت کرده است.

جنیفر هویت باشگاه سعودی که این پیشنهاد را داده فاش نکرد، اما اشاره کرد که این پیشنهاد "بسیار جذاب" است و مذاکرات در حال حاضر بین تمامی طرف‌های مربوطه در جریان است.

جنیفر گفت: "بله، ما پیشنهادی جذاب از یکی از باشگاه‌های برتر لیگ سعودی برای پیوستن کودوس به این تیم در طول نقل و انتقالات تابستانی دریافت کرده‌ایم، اما ما هنوز در حال بررسی دقیق این موضوع هستیم تا تصمیم نهایی را بگیریم."

2046716

او افزود: باشگاه سعودی پیشنهاد مالی بزرگی داده است که دشوار است آن را رد کنیم. در حال حاضر، ما در حال بررسی آینده بازیکن با باشگاه فعلی‌اش در لیگ انگلیس هستیم و قبل از اتخاذ هر تصمیمی درباره انتقال به خاورمیانه، تمامی جوانب را در نظر خواهیم گرفت.

کودوس یکی از ستارگان وستهم یونایتد است که در تابستان ۲۰۲۳ از باشگاه بزرگ هلندی "آژاکس آمستردام" به وستهم پیوست و از آن زمان تاکنون عملکرد چشمگیری با "چکش‌ها" داشته است.

کودوس ۲۳ ساله با وستهم یونایتد قراردادی دارد که تا ژوئن ۲۰۲۶ معتبر است و ارزش بازار فعلی او طبق وب‌سایت جهانی "ترانسفرمارکت" ۵۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

نظر شما