شناسهٔ خبر: 68552862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آلمانی‌ها باید بی‌رحم‌تر شوند

آلمان در لیگ ملت‌ها مجارستان را با نتیجه ۵-۰ در هم کوبید و سرمربی این تیم اظهار داشت که بازیکنانم نباید به هیچ حریفی رحم کنند.

صاحب‌خبر -

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از پیروزی ۵-۰ تیمش برابر مجارستان تأکید کرد که بازیکنان آلمانی باید غریزه قاتل خود را پرورش دهند تا بتوانند زودتر و قاطع‌تر به برتری دست یابند.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی آلمان برگزار شد، تیم میزبان از ابتدا تا انتها بازی را تحت کنترل داشت و با بازی تهاجمی و هجومی خود توانست چندین موقعیت خطرناک ایجاد کند و پنج بار دروازه مجارستان را باز کند. گل اول بازی را نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند. جمال موسیالا در دقیقه ۵۸، فلوریان ویرتس در دقیقه ۶۶، الکساندر پاولوویچ در دقیقه ۷۷ و کای هاورتس در دقیقه ۸۱ گل‌های دیگر ژرمن‌ها را به ثمر رساندند.

ناگلزمن پس از این پیروزی در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «شروع بازی کمی بی‌دقت بودیم و چند پاس اشتباه داشتیم، اما پس از آن مسلط شدیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. باید در نیمه اول گل‌های بیشتری می‌زدیم. باید غریزه قاتل را در خود پرورش دهیم، نیاز داریم که بی‌رحم‌تر باشیم و بازی‌ها را سریع‌تر تمام کنیم.»

وی همچنین به هماهنگی عالی و ارتباط بین بازیکنان اشاره کرد و گفت: «تا زمانی که شیمی خوبی در تیم وجود دارد، می‌توانیم به پیشرفت ادامه دهیم. هر بازی باید بهتر از بازی قبل باشد، بدون توجه به کیفیت حریف.»

بیشتر بخوانید: شروع مقتدرانه ژرمن‌ها در لیگ ملت‌ها

نظر شما