شناسهٔ خبر: 67320213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی مجارستان: ما و اسکاتلند در یک کشتی هستیم!

مارکو روسی، سرمربی مجارستان، شرایط تیمش را مشابه با اسکاتلند می‌بیند و امیدوار است تیمش در بازی فردا برنده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال مجارستان پس از شکست در دو بازی مرحله گروهی یورو 2024 امید کمی برای صعود به دور حذفی دارد.

مجارستان در بازی ابتدایی با نتیجه 3-1 مقابل سوئیس شکست خورد و در بازی دوم هم با نتیجه 2-0 مغلوب آلمان شد تا بدون کسب امتیاز، نسبت به اسکاتلند یک امتیازی شانس کمتری داشته باشد.

اسکاتلند طی دو بازی قبلی یک امتیاز کسب کرده و در صورت کسب برد در بازی فردا می‌تواند با توجه به نتیجه بازی سوئیس 4 امتیازی مقابل آلمان، شانس صعود به دور بعدی را زنده نگه دارد.

مارکو روسی، سرمربی مجارستان، در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: "به نظرم اسکاتلند همیشه تهاجمی است. آن‌ها در دو بازی اول خود سعی کردند تهاجمی بازی کنند.  آیا فردا همچنان تهاجمی خواهند بود؟ خواهیم دید. ما همراه اسکاتلند در یک کشتی هستیم، هر دوی ما می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم. کسب حداکثر امتیاز ممکن است ما را به مرحله حذفی برساند."

2046700

اسکاتلند؟

ارزیابی اولین بازی آن‌ها مقابل آلمان دشوار است زیرا آن‌ها یک بازیکن خود را از دست دادند. این برای همه ما یک کابوس است. ما روحیه جنگندگی آن‌ها را می‌‌شناسیم، آن‌ها در این زمینه مقابل سوئیس خوب عمل کردند و خوش شانس هم بودند. اسکاتلند به دلیل نگرشی که دارد خطرناک است، آن هم به این دلیل که بازیکنان باکیفیتی مانند مک گین، گیلمور و به خصوص مک تامینی دارد."

فشارها روی مجارستان؟

با توجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم، بدون امتیاز از دو مسابقه، اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، چاره‌ای جز پیروزی برای ما وجود ندارد. می‌دانیم که این یک بازی تعیین کننده برای هر دوی ماست. هم ما و هم اسکاتلند تحت فشار یکسانی هستیم.

نظر شما