شناسهٔ خبر: 67320112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بزرگترین تجمع اعتراضی بعد از ۷ اکتبر در تل‌آویو برگزار شد + فیلم

صهیونیست‌های معترض به سیاست‌های ائتلاف حاکم بر رژیم اسرائیل بزرگترین تجمع اعتراض آمیز پس از ۷ اکتبر (طوفان الاقصی) را در تل‌آویو برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هزاران صهیونیست در شهرهای تل آویو، قدس، حیفا، قیساریه، بئر السبع و برخی شهرهای دیگر علیه بنیامین نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار برکناری فوری او و مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که تظاهرات اعتراضی در تل آویو بزرگترین تظاهرات از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) بوده است.

از سوی دیگر روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که اعتراضات ضد دولتی گسترش خواهد یافت و معترضان در تل آویو خواستار برگزاری اعتصاب برای روز پنجشنبه شدند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

شهرک‌نشینان در خیابان‌های اصلی تل‌آویو آتش روشن کرده و نمایشی با عنوان "خانه در حال سوختن" برگزار کردند تا سوختن "اسرائیل" به دلیل سیاست‌های نتانیاهو را نشان دهند.

<div id="video-display-embed-code_2315428" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1154344/2315428?width=500&height=400"></script></div>

نظر شما