شناسهٔ خبر: 67319460 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشارکت در انتخابات ایران را قوی می‌کند

خطیب نمازجمعه شهرستان هامون گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایران را قوی می‌کند باید به کسی که اصلح باشد رأی داد و مشکلات سیاسی، فرهنگی را درک داخل داشته باشد و نگاهشان به داخل کشور باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم گزمه ضمن سفارش به تقوای الهی بیان کرد: چند نکته در انتخابات حائز اهمیت است اولین نکته حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اثرات بسیار مهم برای کشور دارد باعث قوی‌شدن کشور و ناامیدی دشمنان و طمع نورزیدن به این کشور است.
 
 وی افزود: نکته دوم آن است که مردم از میان نامزد‌های ریاست‌جمهوری فرد اصلحی را انتخاب کنند که بتواند این کشور را در مسیر درست هدایت کند ملاک‌های فرد اصلح آنچه که مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها به آن اشاره کرده‌اند مؤمن و انقلابی بودن در مقابل دشمن ایستادن، نگاه به درون و اعتماد به نیرو‌های داخلی و توان آنها داشتن، مردمی‌بودن است.
 
گزمه در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و اطرافیان برای جمع‌آوری آرا دست به تحریف قرآن و برداشت‌های سلیقه‌ای می‌زنند که مردم باید نهایت دقت را بکنند.
 
 وی افزود: غدیر یکی از موضوعات مهم است که اختصاص به همه انسان‌ها دارد و برای قشر خاصی نیست غدیر باید محور وحدت باشد نه اختلاف هدف این واقعه مهم را باید بنا بر خطبه غدیر برای همه بیان کنیم. غدیر نصب ولی از جانب خدا برای هدایت انسان‌ها بعد از پیامبر بود.

نظر شما