شناسهٔ خبر: 67319382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

  با مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن جرأت اقدام علیه ایران را ندارد
جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی همه مردم درگیر کار جهادی هستند، بسیج یعنی همه مردم و همه مردم در تمام زمینه‌ها برای خدمت تلاش می‌کنند. سپاه هم پای کار است. دریادار پاسدار علی فدوی افزود: در زمان شهید رئیسی اقدامات بزرگی انجام شد؛ امید است بتوانیم ادامه‌دهنده راه او باشیم. سردار فدوی گفت: در ۴۵ سال گذشته همه دشمنی‌های شیطان بزرگ آمریکا بر اثر اشتباه محاسباتی به‌وجود آمده است و ما پای کار بودیم و دشمن را با شکست و خفت روبه‌رو کردیم و برای دفاع از میهن عزیز و ارزش‌های انقلاب اسلامی ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم. جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ذات آمریکا دشمنی با جبهه حق است، افزود: با مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن جرأت نمی‌کند اقدامی علیه ما انجام دهد. سردار فدوی با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم پای کار بیایم، اظهار کرد: در مشارکت حداکثری خیرات فراوانی وجود دارد و باید پای کار برویم و بدانیم وعده خدا حق است. جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: تکلیف داریم که نه‌تنها خودمان پای صندوق رأی برویم، بلکه بقیه را هم تشویق به شرکت در انتخابات کنیم.

 مردم یک رئیس‌جمهور   ولایی و مردمی انتخاب کنند
فرمانده کل ارتش گفت: امیدواریم روز جمعه انتخابات باشکوهی داشته باشیم و مردم یک رئیس‌جمهور پای کار، ولایی و مردمی انتخاب کنند؛ همانگونه که در این سه سال شاهد مجاهدت‌های شهید رئیسی بودیم. امیر موسوی تصریح کرد: ما پذیرفته‌ایم که در کار جهادی مانع و مشکلات نباید شما را متوقف کند و ما در ارتش هم‌پیمان شده‌ایم که با کار و مدیریت جهادی، چالش و موانع و مشکلات هیچ‌گاه ما را از پیشبرد اهداف متوقف نکند. وی گفت: ما در ارتش هیچ‌گاه از سختی‌ها و موانع خسته نمی‌شویم و به مسیر خود برای اجرای فرامین رهبری و رضایت ایشان ادامه می‌دهیم، زیرا لبخند افراد بعد از خانه‌دار شدن بزرگ‌ترین پاداش برای ماست.

قدرت بازدارندگی ایران ارتباط مستقیم با شرکت مردم در انتخابات دارد
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش  با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری گفت: کلید واژه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انتخابات عامل حیات نظام، مظهر خداباوری، مظهر مردم‌باوری، مظهر خودباوری، آزادگی، اقتدار، قدرت، انسجام و خنثی‌کننده ترفندها و سیاست‌های دشمن است.
امیر دریادار سیاری افزود: دشمن برای این‌که اهمیت انتخابات را کم کند، به دنبال ناامن‌سازی، ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی است. امنیت باید در جایگاه اول قرار بگیرد. دشمن شروع به تخریب می‌کند تا اعتماد را از بین ببرد و به دنبال تحریف، تحریم و تهدید است.
وی با تأکید بر شرکت آحاد مردم در انتخابات گفت: اگر در انتخابات پرشور شرکت کنیم، دستاوردهای مختلفی که داریم، مثل ارتقای توان بازدارندگی در بعد نظامی تقویت می‌شود و همچنین توان مقابله با دشمنان را در هر جبهه‌ای به دست می‌آوریم، چراکه بازدارندگی و بالندگی ما ارتباط مستقیمی با شرکت مردم در انتخابات دارد.   رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با شرکت پرشور و گسترده، رقابت صحیح و سالم و انتخاب فرد اصلح بتوانیم در جهت رشد و شکوفایی کشور قدم برداریم.

نظر شما