شناسهٔ خبر: 67319373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرکت در انتخابات وظیفه دینی، ولایی و انقلابی است

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: اقتدار کشور ایران به حضور و مشارکت در انتخابات و انتخاب درست است.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی گفت:  ما نیاز به حماسه جمهور ملت داریم.
  وی ضمن بیان تکلیف سیاسی در روز ۸ تیرماه و شرکت در انتخابات را وظیفه دینی، ایمانی، ولایی و انقلابی دانست و افزود: اقتدار کشور ما به حضور و مشارکت در انتخابات و انتخاب درست است.
 
  این خطیب جمعه تصریح کرد: تکمیل حماسه تشییع شهدای خدمت، حماسه روز هشتم تیرماه است که اولاً باید مشارکت، گسترده و قوی باشد و از ثمرات مشارکت قوی، ایجاد اعتبار بالای کشور است.
 
وی ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور، پشتوانه مردمی را داشته باشد، فشار‌ها و تحریم‌ها بی‌اثر خواهد شد و وظیفه دیگر ما نیز، انتخاب فرد مناسب است که بتواند انتظارات را برآورده کند.
 
 
 بزمانی اذعان کرد: ما باید مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشیم و از برکات این مشارکت حداکثری، تولید قدرت برای کشور است.
 
 وی عنوان کرد: این مشارکت بالا به منزله سنگر مستحکمی خواهد بود که سرنوشت کشور را از هر آسیبی مصون نگه می‌دارد و موجب اقتدار این کشور خواهد شد و همچنین این حضور، وحدت ملی ما را نشان می‌دهد.
  امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: نکته بعدی علاوه بر حضور گسترده، انتخاب صحیح بوده که باید مواظب دو قطبی‌های حاضر هم باشیم که دشمن برای مردم ما طراحی می‌کند.
  بزمانی گفت: جبهه انقلاب اسلامی باید فضای هوشیاری خودش را حفظ کند و اسیر احساسات حزبی، جناحی، قومی و قبیله‌ای نباشیم و عقلانیت در دستور کار ما باشد و انتخاب صحیح، کشور را در مسیر پیشرفت، آبادانی و عزت قرار خواهد داد.

نظر شما