شناسهٔ خبر: 67319203 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه:

مشارکت حداکثری در انتخابات جرئت را از دشمن می‌گیرد

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امریکا ذاتش دشمنی با جبهه حق است، گفت: با مشارکت حداکثری دشمن جرئت نمی‌کند اقدامی علیه ما انجام دهد. 
دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی همه مردم درگیر کار جهادی هستند، بسیج یعنی همه مردم و همه مردم در تمام زمینه‌ها برای خدمت تلاش می‌کنند. جانشین فرمانده کل سپاه افزود: سپاه پای کار است و در زمان شهید رئیسی اقدامات بزرگی انجام شد امید است بتوانیم ادامه دهنده راه او باشیم. فدوی گفت: در ۴۵ سال گذشته همه دشمنی‌های شیطان بزرگ امریکا بر اثر اشتباه محاسباتی به وجود آمده است و ما پای کار بودیم و دشمن را با شکست و خفت رو به رو کردیم و برای دفاع از میهن عزیز و ارزش‌های انقلاب اسلامی ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم. 
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امریکا ذاتش دشمنی با جبهه حق است، افزود: با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن جرئت نمی‌کند اقدامی علیه ما انجام دهد.
 فدوی با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم پای کار بیایم، اظهار کرد: در مشارکت حداکثری خیرات فراوانی وجود دارد و باید پای کار برویم و بدانیم وعده خدا حق است. فدوی ادامه داد: تکلیف داریم که نه تنها خودمان پای صندوق رأی برویم بلکه بقیه هم تشویق به شرکت در انتخابات کنیم.

نظر شما