شناسهٔ خبر: 67319198 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب:

امیدواریم نتیجه انتخابات  تداوم راه شهید رئیسی باشد

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب ابراز امیدواری کرد نتیجه انتخابات این دوره ریاست جمهوری کسی باشد که راه شهید رئیسی را ادامه داده و به اقشار محروم بیشتر خدمت کند. 
به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل روز گذشته در مراسم بزرگداشت روز اصناف گفت: پایان این هفته فرصت دیگری در عرصه ملی پیش رو داریم و آن هم انتخابات ریاست جمهوری است، امیدوارم نتیجه انتخابات این دوره ریاست جمهوری، کسی باشد که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و خدمت به اقشار محروم را بیشتر کند. 
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب بیان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی دلش برای رونق اقتصادی و امور مربوط به مردم و اصناف می‌تپید و در راه خدمت، شهید خدمت شد، رئیس‌جمهور شهید ما افتخار می‌کرد که در خدمت مردم بود. حداد عادل بیان کرد: دعا می‌کنم که نتیجه این انتخابات، رئیس‌جمهور و دولتی باشد که مثل شهید رئیسی دغدغه مردم داشته باشد و فعال، پرکار، پر تلاش و آگاه به مبانی انقلاب اسلامی باشد و ان‌شاءالله کشور بتواند در فضایی به دور از تنش با همکاری قوای سه‌گانه به رفع مشکلات مردم و خدمت به اقشار محروم بیشتر توفیق پیدا کند. 
حدادعادل در ادامه گفت: سر پیوند و همبستگی اصناف با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دیانت و مسلمانی است و اگر سال‌هاست که دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی به جنگ اقتصادی روی آورده است، این اصناف هستند که در این جنگ نقش دفاعی شایسته‌ای ایفا کردند. وی با بیان اینکه زندگی مردم با سامان داشتن اصناف بهتر می‌شود، بیان کرد: هرچه مشکلات اصناف کمتر شود مردم رضایت بیشتری خواهند داشت، اصناف هم در اقتصاد کلان و هم در اقتصاد خرد کشور تاثیر دارند، نقش اصناف در اقتصاد کلان توزیع کالاست و تولید بدون توزیع معنا نخواهد داشت، همچنین اصناف با رعایت انصاف می‌توانند به اقتصاد خرد و اقتصاد خانواده کمک کنند. انتظار از اصناف همیشه انصاف است.

برچسب‌ها:

نظر شما