شناسهٔ خبر: 67319071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حضور در انتخابات نشان دهنده توسعه یافتگی جامعه است | رای دادن به رخ کشاندن جمهوریت ایران در دنیا را فراهم می‌کند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر گفت: رای دادن به رخ کشاندن جمهوریت ایران در دنیا را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه نشست بصيرت افزايی و روشنگری سياسی ويژه انتخابات ١۴۰۳ در‌ گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، گفت: ما در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم که هشتم تیرماه رخداد بسیار مهمی در تاریخ کشور است.

او افزود: انتظار می رود ملت ایران در اقتدار و آزمایش بزرگ انتخابات سربلند بیرون بیایند و لازم است که همه مردم در انتخابات شرکت کنند، زیرا یک ضرورت است و به برکت خون شهدا، نظام انتخاب را به مردم تقدیم کرد.

سرتیپ شاهوار پور با بیان اینکه نباید اجازه داد انتخابات کم رنگ شود، اضافه کرد: اگر انتخابات نباشد مردم در زندگی خود تاثیری ندارند در حالی که حالا شورای نگهبان، شورای شهر و مجلس مولفه حضور مردم پای صندوق رای هستند.

او شرکت در انتخابات را نشان دهنده «توسعه یافتگی» یک جامعه دانست و ادامه داد: کشوری را می‌توان توسعه یافته در حوزه سیاسی عنوان کرد که مردم در سرنوشت خودشان مشارکت داشته باشند، لذا یکی از نمادهای توسعه یافتگی رای دادن است تا تراز کشورهای دنیا قرار داشتن ایران از نشر جمهوریت را به رخ دنیا بکشانیم.

سردار حسن شاهوار پور یادآور شد که اگر در حوزه های مختلف ورزشی و پزشکی رتبه کسب کنیم اما در زمینه نقش آفرینی مردم ضعیف باشیم، مشروعیت زیر سوال می‌رود در حالی که مشروعیت عرفی نظام جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم پایه گذاری شده است.

او می‌گوید: مردم این مهم را مانند سایر اتفاقات جاری نبینند و با حضور خود نشان دهند تا هشتم تیر ماه مانند سایر رویدادها در تداوم شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان شان باشد.

نظر شما