شناسهٔ خبر: 67319019 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همایش تبیینی، فرهنگی انتخابات ریاست جمهوری در قم برگزار شد

همایش تبیینی، فرهنگی انتخابات ریاست جمهوری با حضور طلاب و فعالان فرهنگی در سالن همایش دار الشفای حوزه علمیه قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام میر باقری در  همایش  تبیینی،فرهنگی انتخابات ریاست جمهوری که با حضور طلاب و فعالان فرهنگی در سالن همایش دار الشفای حوزه علمیه قم برگزار شد، به بیان ویژگی‌های جریان‌ها و تفکرات حاکم بر انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دوره هم دو تفکر حاکم است: تفکری که قائل به همکاری و هماهنگی با نظام بین المللی است و جریان و تفکری که قائل به اسلام سیاسی و پیروزی مستضعفان است. 

وی با بیان اینکه دو جریان در چند دهه اخیر در کشور در زمینه انتخابات وجود داشته است گفت: یک طرف طرفدار تعامل با نظام سرمایه داری بین المللی از نظر تفکر و اداره جامعه است و طرف دیگر جریان مقاومت و استقامت و مبارزه با نظام سلطه و زور گویی است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی‌ها و فرمایشات رهبر انقلاب دنیا در حال تغییر نظام جهانی است و هندسه قدرت جدیدی در جهان حاکم است و در دوره جدید تغییر قدرت ما نباید در نظم و مناسبات جدید جهانی که در حال تغییر است عقب بمانیم.
مقابله با فساد در عرصه داخلی، رشد اقتصاد داخلی، رفع فقر و بیکاری در کشور و تقویت جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه و دفاع از مستضعفین از جمله نیازمندی‌های کشور است.

نظر شما