شناسهٔ خبر: 67318989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اعلام حمایت جامعه مهندسین انرژی از قالیباف

رئیس ستاد مردمی جامعه مهندسین انرژی کشور با اعلام حمایت از محمدباقر قالیباف، گفت: خانواده بزرگ انرژی پا به پای ملت غیور و شهیدپرور ایران در حماسه بزرگ انتخابات نقش‌آفرینی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مسعود دشتی‌درخشان در حاشیه آغاز به کار ستاد مردمی جامعه مهندسین انرژی کشور که با حضور محمدرضا سبزعلی‌پور رئیس مرکز تجارت جهانی و تشکل مطالبه‌گری پویش نفت ایران، اتحادیه صادرکنندگان نفت و فرآورده های نفتی استان تهران و کانون پیشخوان سراسری کشور برگزار شد، گفت: امید است بتوانیم با جذب آرای مهندسین و بدنه کارشناسی وزارتخانه‌های نفت و نیرو و انرژی اتمی، ضعف‌ها را به قوت تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو وظیفه شرعی و قانونی همه اقشار جامعه است و خانواده بزرگ انرژی نیز پا به پای ملت غیور و شهیدپرور ایران در این حماسه بزرگ نقش‌آفرینی خواهند کرد. ما در این دوره از انتخابات از محمدباقر قالیباف، حمایت می کنیم.

دشتی‌درخشان اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که خانواده انرژی با آن مواجه است، همیشه پای‌کار این نظام مقدس ایستاده و این بار نیز در انتخابات پیش رو، با التزام به منویات مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به پای صندوق‌های رای می‌آیند و حماسه دیگری را رقم می‌زنند.

نظر شما