شناسهٔ خبر: 67318822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار خوزستان: روابط عمومی از مشاغل سخت و در عین حال تاثیرگذار است

استاندار خوزستان در همایش پاسداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی از مشاغل سخت و در عین حال تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

همایش پاسداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات روز شنبه ۲ تیرماه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و معاونین استاندار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب در این مراسم خطاب به مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: روابط عمومی از مشاغل سخت و در عین حال تاثیرگذار است. تلاش های شما همراه با اخلاص و برای اقتدار نظام و انقلاب است.

وی افزود: چند کار مهم بر عهده روابط عمومی هاست؛ اولین کار شناخت مخاطبین و تولید محتوا متناسب با گروه مخاطبین است. از پراکندگی موضوعات بایست پرهیز شود و بر یک موضوع تمرکز کنید. اهداف روابط عمومی ها بایست شناسایی شود و متناسب با آن اهداف انتقال پیام صورت گیرد.

حسینی محراب ادامه داد: از تلاش های سازمان خود آن بخش از اقدامات مهم که موجب رضایتمندی مخاطبان و ارباب رجوع می‌شود را در سطح رسانه بازتاب دهید.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی و پیام‌رسانها ضریب نفوذ زیادی دارند. ارتباط حسنه با اصحاب رسانه نیز از جمله اهداف مهم روابط عمومی هاست و این ارتباط و تعامل منجر به انعکاس بهتر اخبار سازمان هاست.

وی افزود: تهیه و تدوین عملکرد سه ساله دولت شهید رئیسی در قالب کتاب یا فیلم با رویکرد هنرمندانه و اثرگذار جهت ثبت در تاریخ در دستور کار کلیه دستگاه‌های اجرایی باشد.

گفتنی است نکاتی همچون برگزاری تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه های دستگاه ها، استفاده از هسته مشورتی دارای تخصص، بکارگیری روش‌های نوین، برپایی تریبون های آزاد در سطح مساجد و محافل عمومی، پرهیز از تبلیغات شخص محور و تمرکز بر روایت واقعیت ها از دیگر مواردی بود که که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

در پایان این مراسم از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اهدای تندیس یادبود تجلیل شد.

در تقویم رسمی کشور روز ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات نام‌گذاری و ثبت شده است و با توجه به سانحه شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه برگزاری این مراسم از روز یک خردادماه گذشته به امروز موکول شد.

نظر شما