شناسهٔ خبر: 67318499 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

محبوب ترین بازی اپل آرکید به پلی استیشن، سوییچ و کامپیوتر خواهد آمد

صاحب‌خبر -

یکی از محبوب ترین بازی های اپل آرکید، Hello Kitty: Island Adventure اوایل سال 2025 روی PC، نینتندو سوییچ، PS4 و PS5 منتشر خواهد شد.

یکی از محبوب ترین بازی های سرویس اشتراکی اپل آرکید، Hello Kitty: Island Adventure در سال 2025 روی پلتفرم‌های جدیدی منتشر خواهد شد. این بازی شبیه‌سازی قرار است در سال 2025 ابتدا برای نینتندو سوییچ و PC و سپس برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 سونی هم منتشر شود.

محبوب ترین بازی اپل آرکید به یک بازی مالتی پلتفرم تبدیل خواهد شد

مدتی قبل، الکس رافمن، مدیر ارشد بخش Arcade اپل، بازی Hello Kitty: Island Adventure را محبوب‌ترین عنوان این پلتفرم توصیف کرده بود. این بازی iOS از همان اصول و مکانیزم‌های دوست‌داشتنی سری Animal Crossing بهره برده و کاراکترهای سری «هلو کیتی!» را به آن اضافه می‌کند. این عنوان طی یک سال گذشته تنها در اختیار کاربران سرویس پریمیوم اپل آرکید قرار داشته؛ اما به زودی سایر پلتفرم‌ها نیز قادر به تجربه آن خواهند بود.

سرویس Apple Arcade سرویس Apple Arcade

در رویداد Summer Game Fest نمونه‌ای اولیه از نسخه نینتندو سوییچ بازی به نمایش درآمد. این نسخه در اولین فازهای توسعه خود به سر می‌برد و به همین دلیل زمان بارگیری طولانی داشته و نرخ فریمی پایین‌تر از 30 FPS را ارائه می‌کرد. در عین حال توسعه‌دهندگان نسخه سوییچ در همین رویداد وعده دادند که نسخه نهایی بازی کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با این نسخه خواهد داشت.

از طرف دیگر، تیم توسعه‌دهنده بازی در استودیو Sunblink قصد دارند پشتیبانی از ماوس و کیبورد را نیز از روز اول در نسخه PC بازی تعبیه کنند و نرخ فریم نسخه‌های PC و پلی استیشن را روی 60 ثابت نگه دارند. در این بین البته نینتندو سوییچ به دلیل توانمندی سخت افزاری پایین‌تر، نرخ فریم ثابت 30 FPS را ارائه خواهد کرد.

توسعه‌دهندگان نسخه‌های PC و کنسولی بازی همچنین اعلام کرده‌اند که این نسخه‌ها دربرگیرنده تمامی محتوایی که در پلتفرم iOS ارائه شده خواهند بود و حتی رویدادها و جوایز این نسخه را نیز به گیمرهای کنسول‌ها ارائه می‌کنند. همچنین آپدیت‌های بزرگ نیز هرچند همچنان در ابتدا برای نسخه موبایل منتشر می‌شوند؛ اما در ادامه روی نسخه‌های کنسولی نیز اعمال خواهند شد. بعلاوه، قابلیت Cross-Save بین نسخه‌های موبایلی و کنسولی غیرفعال بوده و هیچ تعاملی بین آن‌ها مشاهده نخواهد شد.

بازی محبوب اپل آرکید بازی محبوب اپل آرکید

در کنار ساخت محبوب ترین بازی اپل آرکید برای سایر پلتفرم‌ها، Sunblink همچنین برنامه‌های گسترده‌ای را نیز برای نسخه موبایلی Hello Kitty: Island Adventure در نظر گرفته. این استودیو در حال حاضر مشغول کار روی نسخه دوم این بازی‌ست که یک جزیره جدید و قابل کاوش بزرگ را به بازی اضافه می‌کند. آپدیت 2.0 بازی همچنین قابلیتی جذاب و نامشخص که به ادعای توسعه‌دهندگان، گیمرها به‌شدت خواهان افزوده شدن آن به بازی هستند را نیز به نسخه‌های موبایلی و کنسولی اضافه می‌کند.

بازی Hello Kitty: Island Adventure اوایل سال 2025 برای نینتندو سوییچ و PC منتشر شده و اندکی بعد نیز به کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و احتمالا پلی استیشن 5 پرو سونی خواهد آمد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین بازی های موبایل اپل آرکید که باید تجربه کنید آیا سرویس اپل آرکید (Apple Arcade) ارزش خرید دارد؟ بازی Resident Evil 4 با گرافیک کنسولی برای آیفون ۱۵ پرو منتشر شد

نظر شما