شناسهٔ خبر: 67318331 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

صدر: موضع‌گیری‌های کاندیداها در جهت شاد کردن دشمن‌ نباشد

رئیس ستادهای مردمی انتخابات حجت‌الاسلام پورمحمدی گفت: کاندیداها باید در عرصه رقابت تلاش کنند اما نه به نحوی که موضع‌گیری‌های آنان به سمتی حرکت کند که دشمن‌شادکن شود که اگر به چنین جهتی سوق یابد قطعا مردم آزرده‌خاطر خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شهاب‌الدین صدر درباره توصیه‌های امروز رهبر انقلاب به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: فرمایش رهبری بسیار موضوع مهمی را گوشزد می‌کند. در شرایطی قرار داریم که کاندیداها در برنامه‌های تبلیغاتی، سخنرانی، میزگرد و مناظره حضور پیدا می‌کنند و بحث می‌کنند و در چنین شرایطی توجه به توصیه‌های رهبری انقلاب بسیار مهم است.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام این است که پس از انقلاب به صورت میانگین سالی یک انتخابات برگزار کرده‌ است که یا در حوزه ریاست جمهوری و مجلس بوده یا در حوزه مجلس خبرگان و شوراها. این از دستاوردهای نظام است که ارکان جمهوری اسلامی با رای مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس ستادهای مردمی انتخابات پورمحمدی یادآور شد: در این دوره فضای انتخابات به شکلی است که همه گروه‌ها و جریانات را فعال کرده اما همه نامزدها باید توجه کنند که اصل همه این اقدامات و فعالیت‌ها در جهت حفظ نظام است و رعایت مصالح انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری از همه‌چیز مهمتر است. این انتخابات هم برای استحکام نظام جمهوری اسلامی و پاسداشت اهداف و اصول انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

صدر تاکید کرد: مسئله بعدی این است که هر کدام از نامزدها به دلیل اصل رقابت تلاش می‌کند از دیگران پیشی بگیرند و در موضوعاتی که مباحث به آن‌ها مرتبط است و در موضع‌گیری‌هایی که انجام می‌دهند طوری عمل کنند که با بیان قوی‌تر و استدلال محکمتر ظاهر شوند اما باید توجه داشته باشند که سخنانشان موجبات ناامیدی مردم را فراهم نیاورد. نظام ما در حوزه‌های مختلف و متعدد، دستاوردهای گسترده‌ای داشته است و با همه تحریم‌ها و حوادث طبیعی و سایر مواردی که پیش آمده به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای رسیده است. راه پیشرفت و توسعه کشور در پناه آرمان‌های انقلاب پیش می‌رود و حفظ دستاوردهای انقلاب و کیان نظام مهمترین موضوع در انتخابات است.

وی ادامه داد: کاندیداهای محترم هم باید در عرصه رقابت تلاش کنند و وارد شوند اما نه به نحوی که موضع‌گیری‌ها یا گفته‌هایشان به سمت و سوی حرکت کند که دشمن‌شادکن شود که اگر به چنین سمت و سویی حرکت کند قطعا مردم هم آزرده‌خاطر خواهند شد و هدف نهایی از همه آنچه در انتخابات انجام می‌شود که همان حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام است، تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

نظر شما