شناسهٔ خبر: 67318130 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ژنرال صهیونیست: کابینه شکست‌خورده نتانیاهو به دنبال جنگ ابدی است

نایب رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تلاش کابینه این رژیم برای جنگ همیشگی در غزه، گفت که باید از طرح اشغال کرانه باختری جلوگیری کرد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: ژنرال «یائیر گولان» نایب رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه تأکید کرد که اظهارات «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم درباره الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی، «اعلام جنگ علیه اسرائیل» است.

به گزارش فارس، گولان با بیان اینکه باید برای نجات اسرائیل، تظاهرات کنند، گفت: «کابینه شکست خورده به دنبال جنگ ابدی است و اینکه روح دموکراسی را از بین ببرند».

شامگاه جمعه یک فایل صوتی از وزیر دارایی رژیم صهیونیستی منتشر شد. در این فایل، اسموتریچ مدعی است که قصد دارد وضعیت کنونی در کرانه باختری را تغییر دهد و در این زمینه از حمایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برخوردار است.

وی پیش از این هم گفته بود که در پی آنچه آن را «دولت مدنی جدید در کرانه باختری» می‌نامد، است. به ادعای این وزیر صهیونیست در این دولت ادعایی، جنبش حماس هیچ جایی نخواهد داشت.

علاوه بر طرح‌های اشغالگرانه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همچنان ادامه دارد؛ به نحوی که وزارت بهداشت غزه، ظهر نیز امروز اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ فلسطینی در غزه به شهادت رسیده‌اند و ۱۶۹ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
به گفته این نهاد فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی به ۳۷ هزار و ۵۵۱ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان نیز به ۸۵ هزار و ۹۱۱ نفر رسیده است.

جنگ در فلسطین اشغالی در پانزدهم مهر ماه سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. ارتش اسرائیل طی ماه‌های گذشته بسیاری از تاسیسات نوار غزه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است. مردم غزه تحت محاصره نیرو‌های اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما