شناسهٔ خبر: 67318042 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

محمد بابایی عضو مؤثر جامعه قرآنی مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در پی درگذشت غم انگیز 
مرحوم مغفور مهندس محمد بابایی، عضو گرانقدر جامعه قاریان قرآن مشهد، صمدی، ضمن اظهار تأسف از درگذشت این خادم قرآن افزود: مهندس بابایی مردی مخلص و دلسوز برای جامعه قرآنی بود. وی چه در علم و شیوه آموزش قرآن و چه در جنبه های اخلاقی و معرفتی از خوبان روزگار بود.
صمدی ادامه داد: اتصال به قرآن و اهل بیت علیهم السلام خُلق حسنه و سیرت محسنه را به دنبال دارد؛ زیرا قرآن " لا یَمَسُّهُ اِلَّا المُطَهَّرون " است.  
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: توفیق داشتم در سال ۱۴۰۱ در مسجد حضرت امام صادق علیه السلام در منطقه خواجه ربیع خدمت مرحوم مهندس بابایی رسیدم . جلسه پر باری بود؛ بیشتر قشر نوجوان و جوان بودند .چقدر این مرد دلسوز بود و برای آموزش قرآن کریم زحمت می کشید و وقت می گذاشت .
یکشنبه هفته گذشته هم در کرسی تلاوت مسجد کرامت در کنار این بزرگوارهم حال خوشی را تجربه کردیم. خداوند روحش را قرین رحمت گرداند وهمانگونه که در سایه قرآن و عترت عزت بخشید؛ روحش را در جوار رحمت بی واسعه اش آرام و قرار عنایت فرماید.
لازم به توضیح است که مراسم تشییع پیکر مرحوم مغفور مهندس محمد بابایی ؛ عضو فقید جامعه قاریان قرآن مشهد، صبح جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد و مجلس ترحیم آن بزرگوار امروز و فردا ، دوم و سوم تیرماه در مسجد چهارده معصوم واقع در نبش خیابان آیت الله عبادی 75 از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

نظر شما