شناسهٔ خبر: 67317875 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

جلیلی: نتیجه برجام، دلار ۳۰ هزارتومانی بود / دلار ۷۰ هزار تومانی دولت رئیسی نتیجه چیست؟

خبرگزاری ایرنا

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به شعار انتخاباتی «یک جهان فرصت، یک ایران جهش، هر ایرانی یک نقش پرشکوه»، گفت: ما به عقب برنمی‌گردیم؛ عده‌ای می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم؛ همان افراد رفتند توافق کردند و به اعلام دشمن، ۱۵ بار تعهدات را انجام دادند، اما نتیجه آن دلار از ۳ هزار ۳۰ هزار تومان شد. / البته آقای جلیلی نگفته اند که دلار ۷۰ هزار تومانی و سکه ۴۵ میلیونی در دولت رئیسی نتیجه چه بوده است؟

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

«سعید جلیلی» عصر شنبه دوم تیر ماه در چهارهمین سفر استانی خود در جمع مردم اصفهان در میدان امام، افزود: رویکرد ما این است که همانگونه که در استفاده از فرصت‌ها باید نگاه حداکثری داشته باشیم، در مبارزه با فقر و فساد و تبعیض هم باید قاطع و حداکثری برخورد کنیم. اگر به این افق بلند نگاه نکنیم، وقاحت فساد در دل و چشم ما نمی‌آید و قطع دست فاسد شکل نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: میدان «نقش جهان» خود نشان از تمدن «نقش جهانی» است و نگاه به اصفهان، اعتماد به نفس ملی را زنده می‌کند و گذشته پرشکوه ملت ما را به یاد می‌آورد. هر شعاری که در ایام انتخابات بخواهیم بدهیم در مردم اصفهان تجلی دارد.

جلیلی گفت: قدم زدن در میدان امام خمینی (ره) هر مخاطبی را در برابر زیباشناسی هنر ایرانی به تحسین وا می‌دارد و اگر می‌گوییم هر ایرانی یک نقش پرشکوه داشته باشد، کاشی‌کاری‌های طاووسی سقف مسجد شیخ لطف الله یک ایران جهش را نشان می‌دهد. اتفاقا در همین عرصه جهانی امروز فرصت‌های کم نظیر وجود دارد همچنین دریایی از فرصت‌ها برای روابط با ملت ایران وجود دارد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم اصفهان نشان دادند از حادثه حماسه می‌سازند و امروز در یک انتخاب بزرگ و در فرصت کم نظیر تاریخی هستیم و ظرفیت‌های بزرگی خدا به ما داده است که یکی از آن‌ها همین شما مردم هستید. 

وی ادامه داد: عده‌ای می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم؛ می‌گویند حداکثر دو تا سه مشکل را به زور و با التماس از بیگانه حل کنیم. ۱۰- ۱۱ سال پیش آمدند و این شعار‌ها را دادند و گفتند با ابرقدرت مشکلات را حل می‌کنیم؛ اقتصاد خوب می‌شود، اما چه شد؟ همان افراد رفتند توافق کردند و به اعلام دشمن، ۱۵ بار تعهدات را انجام دادند، اما نتیجه آن دلار ۳۰ هزار تومانی شد.

نظر شما